Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
vaziuoju elektra ir skersa dejau :D
pries meluodamas atsiversk bet kurio naujesnio auto instrukcija - ten aiksiai pasakyta: raba "no bio diesel" arba ne daugiau 5%. O daugiau 7% direktyva yra rekomduojama (ne privaloma) ir tik nuo 2020 metu.
Taip kad nereikia akiplesiskai meluoti. Jei gamintojas (pvz Mercedes) instrukcijoje raso, kad daugiau nei 5% bio dyzelino gali sugadinti varikli, tai gal jie geriau zino, negu suinteresuoti savo pelnu "palijanskai"!!!
Turi sumazinti akciza !
1.Rapso metilo esterio (RME) arba biodyzelino gamyba lyginant su klasikinio dyzelino gamyba savikaina apie 30 iki 40% brangesne tik mokesciu pagalba RME yra dirbtinai "atpiginamas" sukraunant mokescius iprastam dyzelinui.
2.Gerb. Palijanskai paklauskite RME panaudojimo BOSCH (kuro siurbliu), BASF (Kuro priedu gamintojo) firmu kurios yra atlikusios visa eile bandymu su RME. Abi firmos neatstovauja jokiu naftos perdirbeju pateiks jums informacija gauta varikliu testavimo laboratorijose...... faktas yra tas ypac common rail tipo varikliams RME panaudojimas gali tureti labai liudnu pasekmiu... o pilstyt be faktu apie RME naudinguma galima be galo be krasto.
REKLAMA
REKLAMA

Skaitomiausios naujienos




Į viršų