• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Klasikiniai „Ferrari“ automobiliai - visų pasaulyje vykstančių aukcionų karaliai. Kiekvieną kartą, kai automobilių aukcione pasirodo prieš 40, 50 ar 60 metų pagaminti „Ferrari“ modeliai, jie labai greitai patenka į brangiausių pasaulio automobilių knygas. 
„Ferrari 250 GTO“ daugelį metų buvo vienas brangiausių ir geidžiamiausių kompanijos modelių. Kodėl? Greičiausiai dėl to, jog tai vienas gražiausių kompanijos automobilių, ir greičiausiai dėl to, jog tai vienas įdomiausių „Ferrari“ lenktyninių bolidų.

Klasikiniai „Ferrari“ automobiliai - visų pasaulyje vykstančių aukcionų karaliai. Kiekvieną kartą, kai automobilių aukcione pasirodo prieš 40, 50 ar 60 metų pagaminti „Ferrari“ modeliai, jie labai greitai patenka į brangiausių pasaulio automobilių knygas. 
„Ferrari 250 GTO“ daugelį metų buvo vienas brangiausių ir geidžiamiausių kompanijos modelių. Kodėl? Greičiausiai dėl to, jog tai vienas gražiausių kompanijos automobilių, ir greičiausiai dėl to, jog tai vienas įdomiausių „Ferrari“ lenktyninių bolidų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Ferrari 250 GTO (29)


Įprastai šie „Ferrari 250 GTO“ automobiliai visą gyvenimą praleidžia garažuose. Jie tampa pasididžiavimo objektais, kurie į bendro naudojimo kelius niekada neišvažiuoja. Tuo tarpu štai šis „Ferrari 250 GTO“ egzempliorius priklausė žmogui, kuris dievina vairavimą ir dievina automobilių sportą.
Per pakankamai ilgą „Ferrari 250 GTO“ gyvenimo laikotarpį, mėlynos spalvos egzempliorius startavo 27 lenktynėse ir net 17 kartų sugebėjo iškovoti vietą ant podiumo. Puikus rezultatas, ypač atsižvelgiant į tai kokie trapūs yra klasikiniai automobiliai.

REKLAMA

Ferrari 250 GTO (28)



Kaip ir kiekvienas „Ferrari 250 GTO“ egzempliorius, kuris išriedėjo iš kompanijos gamyklos, milžinišką sumą pinigų kainuojantis automobilis po ilgu kapotu turi 3,0 litrų darbinio tūrio, 12 cilindrų benzininį variklį, kuris turėtų išvystyti maždaug 300 arklio galių. Galbūt daugiau, galbūt mažiau - buvęs automobilio šeimininkas po kruopštaus variklio kapitalinio remonto niekada nematavo priekyje sumontuoto jėgos agregato išvystomos galios.
Ar Jūs turėdami 50 - 60 mln. eurų pasiryžtumėte įsigyti štai šį „Ferrari“ modelį? Galbūt savo uždirbtus pinigus nuspręstumėte investuoti į kitą automobilį ar automobilius? 

GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų