Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Pilna komentarų skiltis ,,auto egzpertų", nieko neraukiančių apie auto. Pirma - automobiliai turi ribotuvus, todėl per daug apsukų išspausti negalima. Antra - tvarkingas variklis turi puikiai veikti nuo laisvų sūkių iki ribotuvo. Apsukos ties ribotuvu niekada nesugadins tvarkingo, prižiūrimo variklio
Pirkejas aferistas, jis ejo ta nupyle alyva, kD dumintu maziau, buvo per mazai alyvos nusprogo variklis, arba ta eme ir sugadino varikli
Pagaliau teisme giną ne vien pirkėją.
Tepalai yra pagrindas varikliui, pats kaltas jei pirkdamas neišbandė aukštų apsukų ir servise neapsižiūrėjo kur koki tepalų prasiskverbimai ir kiti gedimai.
Mus išgelbės palapinės ir arkliai, nereikės nekilnojamo turto mokesčio ir teršimo mokesčių mokėti , KOL KAS
Kodėl kaltina pardavėja? Taigi kaltininkas aiškus iš jo ir isieško tegul žala. Išvis kas čia per minimas ant maxsimaliu apsukų? Niekada važiavimo metu tokių apsukų nebūna kokias jie ten spaudžia. Turi būti uždrausta tokie dalykai daryti išvis. Yra vidutinės važiavimo apsukos ir matuok ant tokių dumingima. Techninės centras kaltas ir tegul nuostolius atlygina.
@Nesupratau Is medzio iskritai? Masina turi ribotuva ir gali kelt bei laikyt apsukas iki jo. Tvarkingam varikliui vienodai bus
Jei ne manjakiškas variklio draskymas per TA būtų važiavęs ir važiavęs.
Niekad nesuprasdavau, kam kišti pinigus į nujotus grabus... 2000 nepirkau gražios auto, o nupirkau žemę Jeruzakėj ir pinigai užaugo 20 kartų. O nupirksibabajų nudrožtą kokį audi ar bėmėwė ir nieko neliks iš jo po kelių metų. Pavažinėjau su VW Jetta, ji pastatė visą namą, garažą 50kvm pasistačiau, bet tai ta laimė nuo kokios geros mašinos trunka kokį mėnesį. Jau geriau kokį restoraną ar kavinę atidaryti. Geriausia mašina , kuri ima mažai kuro ir visada nuveža. Nesuprantu veikėjų, kurie perka už paskutiniustriusikus ar į skolą nudrožtas auto, gyvena daugiabučiuose ir vaidina ponus. Juokdariai
Pasižiūriu aikštelėse į tas nujotas auto. Gaila žiūrėti. Nudaužytos, nudrožtos, ridos atsuktos. Iš vokiečio rankų paimti, ten tai dar dar, o po vokiečio pakliūnababajams, tai ir ate mašinėlei. Ir tik tada jos važiuoja į LT. Bet būna ir pakliūna labai gerų variantų. Tik reik ieškoti. Italijoj buvau prieš dvi savaites. Ten Fiat Panda auto nr1 šalyje, o pas muspižonai tokiom nevažinėja, ne lygis. Reik pavaidint prieš kaimynus.
O reali rida ne 500, o gal ir netoli milijono... Vokietijoj jie lekia autobanais didžiulius atstumus. Subaru Outback su opoziciniu cilindrų išdėstymu varikliui duodavo garantiją milijonui km Va čia tai technika. O rusiškų jaunystėj turėjau kelis, tai 100 000 pravažiuoji ir kapitalinį gali daryti.
@Kalba Vilnius Subaru gavno
@Kalba Vilnius Metalo pramonė kitokia, todėl ir resursai skiriasi. Bet viskas slypi paprastume, rusiška variklį gali persirinkt pats ant kiemo, o subaru reiks spec įrankių ir t.t.
@Motorist Ruski, ką tu čiapisi protą, nieko varikliuose nesupranti, jei rašai savokacapišką briedą. Kokia metalo pramonė, čia rusiškalevota, o ne pramonė. Kokių dar spec įrankių? Šešiakampių vidinių? Tu variklio nerinkęs gyvenime, jei rašai tokias nesąmones. Irkacapiškiem auto kai kuriem reikiavspec įrankių, jei nežinai. Jau kai pradėskazapas savogavno auto girti. Slėpkis tik su savoebanuta technika. Bltmetalo pramonė kita. Kodėlbtų pačių metų visos užsieniinės važiuoja normaliai. Ne metalo pramonė, o tavokazapynas yragavno. Taip ir rašyk
@Motorist Viskaspyzdinta ir nupyztinta iš užsienio. Va tokia ta tavo pramonė. Iš ko pažinsi ruzzkį? Meluoja nuo pirmos raidės
REKLAMA
REKLAMA

Skaitomiausios naujienos




Į viršų