Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Banditams, kurie daro technines apziuras sakau, kad esate banditai. Amerikoje, kurioje yra 247 milijonai automobiliu ir 300 milijonu gyventuoju jokiu techniniu apziuru nera, o yra tik ismetamu duju kontrole, kad nenuodyti aplinkos. As pats vazinejau su 17 metu Dodge Caravan ir neatlikinejau jokios tech. apziuros. Zmones patys pasitvarko masinas, be stabdziu juk nevaziuosi....o jei avarija padarysi pats, tai kita meta mokesi didesni draudima...stai ir visa sistema, kuri drausmina...
Taigi ponai vagys banditai...ar jau norite iki paskutinio apiplesti Lietuvos zmones....o gal esate stribai?, kur ieskodami Lietuvos patriotu lasinius vagiate?
Nustokite isgamos!!!
Atvira korupcija! Tokiu atveju reikia leisti apziuras atlikineti ir rimtiems autoservisams(pvz.gamintojo atstovams).Nemanau ,kad tai mazins avariju skaiciu.Dauguma protingu zmoniu vazineja su tvarkingom padevetom a/m.,o kvailiui proto neideda ir naujas limuzinas!
akivaizdziai ginamas privatus interesas
JAV tech. apziuru isvis nera senom masinom kas du metus patikrina CO kieki ir vaziuoji toliau. Masina gali buti surudijus kad ranka pro skyles lenda niekam tai neidomu. O cia uz skylute kaip pirstas dureliu apacioje buni isvarytas, kadangi nera estetinio vaizdo.
Kol Lietuvos automobilinykai nesurengs streiko ir neužblokuos kelių Vilniuje, tol visokie susisiekimo ministrai už atitinkamą otkatą tenkins monopolininkų interesus.
Deja, esame neorganizuota veršių tauta. Oligarchai daug geriau organizuoti ir visi įstatymai pakreipiami tam, kad tenkintų jų, o ne mūsų paprastų žmonių interesus. Juokingiausia, kad Socialdemokratų partija, kuri pagal viską turėtų orientuotis į eilinius žmones iš tiesų yra stambaus kapitalo ir oligarchų interesus tenkinanti partija. Dar juokingiau tai, kad mūsų paprasti žmonės nesusivokdami už juos balsuoja. Linkiu visiems sėkmės.
Klausimi:
1. Ar galima kitoje ES šalyje atlikti tech. apžiūrą su Lietuvoje registruota transporto priemone. Ar ji bus galiojanti Lietuvoje, jei taip, - kiek laiko?
2. Kokios kliūtys yra leisti visiems norintiems užsiimti tech. apžiūrų verslu. Rinka pati sureguliuotų ir geresnes darbo sąlygas, darbų kokybę, kultūringą elgesį su klientais ir darbuotojais, mažintų paslaugų kainas, didintų darbuotojų darbo užmokestį (Klaipėdoje jis vos didesnis už minimalią algą). Gal būt mažesniuose miesteliuose ir neapsimokėtų varslas, bet viską galima numatyti įstatymuose, nustatyti reikalavimus centrams ir stotims, - visiems norintiems.
Ar yra kokia nors statistika kiek Lietuvoje įvyksta autoįvykių dėl techniškai netvarkingų automobilių (skaičiais ir procentais nuo visų autoįvykių)?
kas patyrė avariją važinėdamas senu kledaru,kur nėra saugos pagalvių,antro tokio jau nepirks.Faktas.
Kas realiai yra ar bus daroma, kad dauguma vazinejanciu senais automobiliais butu pajegus ipirkti naujus automobilius, ko pasekoje nereiktu tenkinti techniniu apziuru?
Pastebėjimas:
1. Aš pats dirbau techninių apžiūrų kontrolieriumi ir ekspertu 7,5m. Klaipėdoje. Čia technines apžiūras atlieka UAB "Transkona", - neturi praktiškai nieko bendro su UAB "Tuvlita".
2. Vilniaus "Tuvlita", - mums buvo idealas: Klaipėdoje nėra (bent jau man dirbant) realios ventiliacijos ir apšildymo: automobilių dūmai ėda akis, griaužia gerklę, - kontrolierių patalpos paverstos rūkyklomis, - į pastabas atsakoma, - nepatnka vartai platūs, eik dirbti kitur.
3. Ar paskaičiuota, kad Klaipėdoje ir kituose miestuose suspės atlikti technines apžiūras (nes mes ir taip vos spėdavome atlikineti, net mūsų atostogų sąskaita).

Skaitomiausios naujienos




Į viršų