REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Ketvirtadienį, sausio 14-ąją, dulkių debesyse paskendę Dakaro dalyviai leidosi į priešpaskutinį greičio ruožą, kurio rezultatai galėjo nulemti daugelio klasių nugalėtojus.

Ketvirtadienį, sausio 14-ąją, dulkių debesyse paskendę Dakaro dalyviai leidosi į priešpaskutinį greičio ruožą, kurio rezultatai galėjo nulemti daugelio klasių nugalėtojus.

REKLAMA

Dėl vietos 10-uke kovojantis „Inbank Toyota Gazoo Racing Baltics“ ekipažas, Benediktas Vanagas ir Filipe Palmeiro, 11-ame etape palaikė maksimalų tempą ir finišavo 14-oje vietoje. Bendroje įskaitoje duetas smuktelėjo į 12-ąją poziciją.

10-oje vietoje automobilių įskaitoje įsitaisė Cyrilas Despres. Prancūzas su „Peugeot“ bagiu ketvirtadienį finišavo penktas ir rezultatų lentelėje žemyn nustūmė ne tik savo tautietį Christianą Lavieille'ą, bet ir lietuvių komandos ekipažą. B. Vanagą nuo 11-osios vietos šiuo metu skiria 2 min. 6 sek., o nuo dešimtuko – 9 min. 22 sek.

Pramuštų padangų antirekordas

B. Vanagas po varginančio greičio ruožo pastebėjo, kad pagal aprašymą diena turėjo būti lengvesnė. Ketvirtadienį jis pasiekė šių metų ralio maratono antirekordą – prakirto net penkias padangas. Šį kartą viskas baigėsi laimingai, nes pirmuosius du ratus prakirto dar prieš neutralizacijos zoną, į kurią įvažiavę gavo naujus.

REKLAMA
REKLAMA

„Mums įdėjo du ratus, taigi turėjome atsargoje turėjome tris ir visus juos vėl pramušėme“, – konstatavo lenktynininkas.

Sportininkas pažymėjo, kad ši diena buvo ne jo – trasa diktavo savo sąlygas. Teko įsivelti į lenktynes su žemiau bendroje įskaitoje esančiu Nani Roma. Norint palaikyti tempą B. Vanagui buvo reikalinga laisva trasa, tačiau „Prodrive“ prototipas kėlė tiek dulkių, kad buvo neįmanoma aplenkti varžovo nerizikuojant padaryti avarijos.

REKLAMA

„Toyota Hilux“ šokinėjant per akmenis išdžiūvusių upių vagose netrūko ir skausmingų nusileidimų, po kurių lenktynininkas pajuto kaklo skausmus.

„Pasitempiau turbūt viską, ką buvo įmanoma pasitempti. Važiuodamas likusius 300 kilometrų bijojau bet kokio krestelėjimo – skausmas buvo didžiulis“, – trindamas maudžiančią kūno vietą kalbėjo B. Vanagas.

Lyderis išlieka nepajudinamas

Nuo žemesnių podiumo laiptelių ralio maratono eigą stebėjęs Stephane'as Peterhanselis baigė strateginius žaidimus ir antrą dieną iš eilės savojo „Mini“ bagio akceleratorių spaudė iki dugno. Ketvirtadienio greičio ruože prancūzas finišavo antras, o dar svarbiau – neleido Nasserui Al-Attiyah ženkliai sumažinti pranašumo.

REKLAMA
REKLAMA

„Toyota Gazoo Racing“ lyderis N. Al-Attiyah šiame etape vėl buvo greičiausias. Bendroje įskaitoje nuo S. Peterhanselio jis vis dar atsilieka 15 minučių ir pergalę katariečiui dabar gali atnešti tik varžovo klaida ar gedimas trasoje.

Nors ir atsilikdamas nuo komandos draugo daugiau nei 1 val., Carlosas Sainzas ir toliau išlaiko tokį tempą lyg važiuotų ne ralio maratone, o klasikiniame ralyje. Net ir navigacijos klaidos nesukliudė ispanui 11-ame greičio ruože užimti trečiosios vietos.

Sutrumpino dėl užpustytų vėžių

Trasa tarp Al Ulos ir Janbu miestų turėjo tapti ilgiausiu šių metų Dakaro greičio ruožu, tačiau dar etapo išvakarėse buvo paskelbta, kad jis bus sutrumpintas iki 464 kilometrų. Organizatorių sprendimo priežastis – dėl pastarosiomis dienomis vyraujančių prastų orų buvo užpustytos vėžės.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Etapo pradžioje trasa driekėsi atvirais slėniais ir vingiuojančiomis kalnų perėjomis. Dalyviams taip pat vėl teko važiuoti greta išdžiūvusio druskos ežero ir ieškoti geriausio maršruto įveikiant nusekusias upes. Įvairovės greta alinančių ilgų akmeningo žvyro atkarpų įnešė ir didelių kopų masyvai, kurie tęsėsi beveik 100 kilometrų.

Greičio ruožas vėl buvo išskaidytas į keletą dalių, kurias jungė neutralizacijos zonos. Sudėtingas etapas virto loterija – dalyviams siekiant pagerinti rezultatą lenktynių tempas dar labiau išaugo, o kiekvienas tikėjosi neprakirsti padangų ir nenukrypti nuo trasos.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų