• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Vienas D.Britanijos gyventojas rado naują būdą, kaip ignoruoti sparčiai didėjančias kuro kainas. Kiekviena dieną į darbą jis keliauja pedalų minimo pagalba varomu automobiliu „Torpedo bike".

REKLAMA
REKLAMA

Ian Fardoe pabodo nuolatos augančios kuro kainos, todėl dviračių versle dirbęs vyras išrado būdą, kaip sumažinti savo išlaidas.

REKLAMA

Jis sukonstravo velomobilį, kuris turėtų padėti įveikti benzino kainų šuolius. Velomobilio konstrukcija yra gana paprasta, nes tai - į plastmasinį apvalkalą įvilktas triratis.

39-eriu metu vyras iš šalies šiek  kiek juokingai atrodančia transporto priemone iš savo namų Whitmore Reans, Staffordshire kasdien i darbą keliauja po šešias mylias.

Kiekviena rytą A449 keliu pravažiuojančius įprastų automobilių, mikroautobusų ar sunkvežimių vairuotojus pribloškia matomas vaizdas. Šalia jų lėtai juda vos keliais coliais nuo žemės pakilusi pedalais minama transporto priemone, kurioje sėdi vyras.

REKLAMA
REKLAMA

Tokį keliavimo būdą I. Fardoe pamėgo prieš septynerius metus, kai pirma kartą susidūrė su velomobiliu.

„Tuomet apsikeitimui i dviračių parduotuvę Wolverhamptone, kurioje anksčiau dirbau, kažkas atvežė vieną velomobilį. Visi mano kolegos norėjo, kad juo pasivažinėčiau ir draugiškai kartojo, jog tai yra tas daiktas, kuriuo netrukus susižavėti", - kalbėjo išradimo autorius.

I. Fardoe teigimu, keliauti naujuoju velomobiliu vienu judriausiu Midlando greitkeliu jam nebaisu: „Žmonės dažnai klausia ar nebijau, kad kiti vairuotojai nemato manęs važiuojančio, bet dėl to nesijaudinu, nes žinau, kad esu matomas. Pro šalį pravažiuojantys vairuotojai nuolatos būna įbedę į mane savo žvilgsnius".

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

I. Fardoe per 18 mėnesių pats sukonstravo transporto priemonę, todėl itin daug išlaidų neturėjo. Minimalios komercines transporto priemonės išlaidos siekia 6-10 tūkst. svarų.

„Neišleidžiu benzinui , džiaugiuosi, kad mano transporto priemone nereikalauja itin didelės priežiūros, nes yra sukonstruota iš standartinių dviračio dalių. Visa važiuoklė yra uždara, todėl niekas neužsiteršia purvu. Tai suteikia garantiją, jog manasis velomobilis tarnaus ilgiau nei įprasti dviračiai", - teigė I. Fardoe.

Anot konstruktoriaus, dauguma žmonių išmano, kaip reikia taisyti dviračius, bet taip pat yra įsitikinęs, kad gedimus sutvarkytų bet kuris dviračių servisas.

Naująją savo transporto priemonę I. Fardoe naudoja ne tik kasdienėms kelionėms i darbą. Kelerius metus jis buvo entuziastingas dviračių lenktynininkas, kol neatrado velomobilių. Kasmet jis dalyvauja daugiau kaip dešimtyje velomobilių lenktynių.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų