REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Aleksoto sankryža užminė mįslę net ir jos statytojams

Naujasis Aleksoto tilto transporto mazgas atidarytas, tačiau automobilių kamščiai ties tiltu nesisklaido, antradienį rašo dienraščio „Lietuvos rytas“ priedas „Laikinoji sostinė“.

REKLAMA
REKLAMA

Statybininkų namelyje prie Aleksoto tilto pirmadienį susirinkę Kauno eismo priežiūros tarnybos vadovai, sankryžą projektavusios bendrovės „Kelprojektas“ specialistai, darbus atlikusios įmonės „Kamesta“ atstovai bei užsakovai – miesto savivaldybės pareigūnai pripažino, jog praėjusį šeštadienį atidarytas transporto mazgas neveikia taip, kaip planuota.

REKLAMA

„Judėjimas sankryža vyksta bjauriai“, – nelinksmai pripažino savivaldybės Komunalinio ūkio skyriaus vedėjo pavaduotojas Algirdas Vyšniauskas.

Eismo reguliuotojų nuomone, eismą komplikuoja tai, kad dabar iš miesto centro į Aleksotą važiuojantys vairuotojai už tilto negali sukti į kairę.

„Prie tilto susikerta du pagrindiniai automobilių srautai – vienas nukreiptas į centrinę miesto dalį iš Aleksoto, kitas – priešinga kryptimi į Aleksotą. Kai galiojo sena tvarka, tie srautai nesusikirsdavo. Dabar atvažiavus nuo centro ir norint patekti į Aleksotą, reikia sukti į dešinę, lįsti po tiltu ir privažiuoti prie Veiverių gatvės, kuria plūsta transporto srautas nuo kalno. Šioje vietoje dabar susikerta du pagrindiniai automobilių srautai, todėl ir kyla sumaištis“, – sakė L. Gudonis.

REKLAMA
REKLAMA

Eismo priežiūros pareigūnų nuomone, reikia vėl leisti automobiliams už tilto sukti į kairę, tuomet pagrindiniai srautai sklandžiai prasilenktų vienas su kitu ir nekeltų chaoso.

Toks pasiūlymas nenudžiugino sankryžos statytojų. Pasak „Kamestos“ vadovo Valentino Marcinkevičiaus, jei automobiliai už tilto galės sukti į kairę, statybininkai bus priversti nutraukti prieš tiltą esančios aikštelės statybą. To padaryti jie esą negali dėl griežtų koncesijos sutarties sąlygų.

Projekto įgyvendinimo autorius „Kelprojekto“ atstovas Giedrius Serapinas sakė, kad spūstys prie sankryžos gali susidaryti ir todėl, kad transporto mazgas yra vieningos, tačiau dar neveikiančios transporto sistemos dalis.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Transporto mazgas optimaliai veiks tik tada, kada bus pastatytos naujos sankryžos ties M. K. Čiurlionio ir Č. Radzinausko tiltais“, – teigė G. Sarapinas. M. K. Čiurlionio ir Č. Radzinausko transporto mazgus planuojama atidaryti ne anksčiau kaip kitų metų pabaigoje.

„Kelprojekto“ atstovai pažadėjo dar šią savaitę pateikti pasiūlymus, kaip būtų galima patobulinti eismą ties sudėtinga sankryža. Projektuotojai neslėpė, kad nesklandumai ties tiltu jiems patiems tapo tam tikra mįsle.

Statybos darbams vadovaujantis „Kamestos“ atstovas Petras Makutėnas suabejojo, ar apskritai ši sankryža pajėgi visiškai išsklaidyti spūstis. „Siekiant optimalaus rezultato, reikėjo nugriauti netoli tilto esančius namus ir statyti erdvius aplinkkelius. Dabar tos apylankos yra labai ankštos“, – sakė patyręs specialistas.

REKLAMA

„Nors dauguma pasitarimo dalyvių buvo už tai, kad reikėtų atkurti kairį posūkį už Aleksoto tilto, tačiau tokio sprendimo įgyvendinimą kol kas atidėjome. Dar stebėsime šią sankryžą. Gal vairuotojai įpras prie naujos tvarkos, ir viskas susireguliuos“, – vylėsi Eismo priežiūros tarnybos viršininkas Alfonsas Tarasevičius.

Aleksoto tilto transporto mazgą buvo pabandyta atidaryti praėjusį trečiadienį. Tačiau susidarius spūstims, prie tilto skubiai buvo grąžinta sena tvarka.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų