Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Tiesa pasakius abejones dėl būsimo nugalėtojo sukėlė jo paties pasisakymas dėl ne kokios sportinės formos. A. Contadoras iš tiesų buvo geros formos ir jei viskas gerai seksis jam sunku bus sutrukdyti laimėti ir pagrindines sezono daugiadienes, tačiau dviračių sportas kupinas atsitiktinumų, tad tiksliau būtų sakyti, jei jam pasiseks – jis turi šansų laimėti 2010 m Tour de france. Kodėl? – todėl kad iš tiesų jis yra geriausias stačiose įkalnėse dėl savo nedidelio svorio ir pakankamai geras asmeninėse lenktynėse laikui tai to ir reikia, kad būti šių dienų žvaigžde. Kas gali jam prilygti? – A. Shleck taip, bet jis aukštesnis, jis gali sureaguoti į Alberto ataką, bet jo paties atakos prieš jį bevaisės. L. Armstrong? – jis neturi privalumų kalnų etapuose, neturi asmeninėse lenktynėse laikui, tačiau turi privalumų galvoje – jis sugeba daryti tik tai ko reikia ir tik tada kada reikia, sugeba sau dirbti nuteikti visą komandą ir tai daryti tiksliai, taigi A. Contadoras pralaimės prieš Lencą tik jeigu kalnuose atakuos per anksti (kas mažai tikėtina). Dėl paskutinio aprašomų lenktynių etapo – asmeninių lenktynių – rezultatai įdomūs, matosi, kad daugelis žmonių yra ne itin geroje formoje – jiems tai pirmosios lenktynės ir tikrai sunkios. Parodytas laikas rodo, kad trasa buvo gana sudėtinga (nugalėtojo vid. greitis 47,93, Ignato – 44,93km/h). Kiek rašo šaltiniai trasoje buvo griuvusių dviratininkų (D. Millar). Dar vienas keistas dalykas buvo susijęs su Specilized Shiv asmeninių lenktynių dviračiu – jis buvo panaudotas ir parodytas jau anksčiau – staiga prieš pat lenktynes buvo uždraustas jo naudojimas ir Astana turėjo ieškoti naujų dviračių (skubiai gavo senesnius 7 Specialized Trazition rėmus, juos kiek apipjaustė ir panaudojo lenktynėms). Bėda ta, kad šis sprendimas lies ir Saxo Bank dviračius (vadinasi ir F. Cancelar’os), o visą problema ta, kad sprendimai daromi pavėluotai. Kai prieš 2 metus Giant parodė savo naują TT dviratį man iš karto kilo minčių, kad jo priekinė dalis neatitinka reglamentų, tačiau iš UCI niekas nieko oficialiai neišsakė (iki šio laiko), per tą laiką Giant paleido rėmą į serijinę (jei taip galima pavadinti rankų darbo gaminius) gamybą ir galiausiai kitos kompanijos, pastebėjusios, kad nėra jokios reakcijos iš UCI pradėjo gaminti panašius sprendimus (Specialized, Trek), gerai, kad kai kurios neperlenkė lazdos. Kol pagaliau UCI sako, kad naujasis Specilized Shiv rėmas neatitinka reglamento (kas man iš akies buvo aišku), o kartu ir gerbimas Ginat atstovas (nors dėl Giant UCI nieko oficialiai nesako) Andrew Juskaitis spėja, kad tokio likimo sulauks ir Giant Trinity Advanced SL rėmas – ir tai liečia serijinės gamybos rėmą, kurio, matyt jau nemažai parduota ir kuris dalyvavo varžybose jau daugiau nei 2 metus... Keista – man atrodo kartais specialiai kepamos vis naujos intrigos. Ignatas, atsižvelgiant į situaciją pravažiavo labai gerai, svarbu saugiai. Įdomu kaip ten yra su Cervelo P4 rėmu ar bus leistą naudoti gamyklinę gertuvę, ar teks vėl ieškoti kažkokių tarpinių sprendimų.Lauksime kitų lenktynių ir gerų naujienų.
Galvojau geriau suvaziuos Levi Leipheimer'is :/
REKLAMA
REKLAMA

Skaitomiausios naujienos




Į viršų