REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Nepaisant statistinio 2010 m. sausio ir vasario mėn. stipraus alkoholio pardavimų didėjimo, realūs pramonės pardavimai ir toliau mažėja.

REKLAMA
REKLAMA

Šį faktą patvirtina VMI pateikti duomenys -  2008, 2009 ir 2010 metais per vieną kalendorinį mėnesį vidutiniškai parduoto stipraus alkoholio kiekio ir už jį priskaičiuoto akcizo mokesčio palyginimas.

REKLAMA

2010 m. per vieną kalendorinį mėnesį stipraus alkoholio pardavimai krito 32,2 proc. lyginant su 2009 m., o lyginant su 2008 pardavimai sumenko net 93,8 proc. Lyginant 2008 m. su 2010 m. akcizo per vieną mėnesį vidutiniškai priskaičiuota  68,5 proc. mažiau.

„Norime atkreipti dėmesį į galimas klaidingas interpretacijas, neva alkoholio pramonė atsigauna, o akcizo priskaičiuojama daugiau. Reali situacija yra priešinga. Nuo 2008 ir 2009 sausio 1 d. akcizas stipriam alkoholiui buvo didinamas atitinkamai 20 proc. ir 15 proc., dėl ko prekybos įmonės buvo suinteresuotos nupirkti ir sandėliuoti kuo didesnį kiekį stiprių alkoholinių gėrimų metų pabaigoje mažesnėmis kainomis,“ – aiškina Laurynas Vilimas, AGPĮA prezidentas.

Pasak jo, nuo 2010 m. sausio 1 d. akcizo tarifas etilo alkoholiui nedidėjo, todėl 2009 m. pabaigoje prekybininkai neužpirkinėjo didesnio nei įprasta stiprių alkoholinių gėrimų kiekio. VMI duomenys remiasi statistika rodančią, kiek gamintojai ir importuotojai parduota prekybininkams, bet nefiksuoja kiek prekybos įmonės parduoda galutiniam vartotojui.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų