Interneto platybėse galima rasti daug informacijos apie tai, kaip tinkamai optimizuoti savo svetainės turinį paieškos sistemoms. Tačiau dauguma esamos informacijos yra netiksli, pasenusi, neduodanti efekto. Tai, ką žinojote apie SEO prieš kelerius metus, gali būti neaktuali medžiaga šiandien.

Paieškos sistemos (“Google„, “Bing“, “Yahoo„ ir kitos) keičia savo algoritmus bei svetainių palyginimo kriterijus, nes nori prisitaikyti prie socialesnio interneto. Remiantis verslo edukacijos portalo “Inc.“ medžiaga šiame straipsnyje pateiksime šešis didžiausius mitus apie optimizavimą paieškos sistemoms.

Mitas nr. 1: metažymų aprašymai didina reitingą

Jau nebe. Iš tiesų, metažymos (angl. metatags) daugiau nebėra indeksuojamos “Google" bei kitų paieškos sistemų. Tačiau visiškai ignoruoti metažymų neverta, kadangi jų aprašymas yra rodomas po svetainės nuoroda paieškos sistemų rezultatuose (žr. iliustraciją žemiau). Patrauklus aprašymas pritrauks daugiau vartotojų paspaudimų.

Mitas nr. 2: kuo daugiau įeinančių nuorodų, tuo geriau

Netiesa. Pagal naujausius “Google" algoritmo atnaujinimus, paieškos gigantės prioritetas yra kokybė, ne kiekybė. Praėjo tos dienos, kuomet tūkstančiai nuorodų iš prastų svetainių didindavo tinklalapio reitingą. Susikoncentruokite ties įeinančiomis nuorodomis (angl. inbound links) iš svetainių, kurios susijusios su jūsų produktu, paslauga ar rinka.

REKLAMA

Mitas nr. 3: kriterijus “PageRank" yra vis dar svarbus

Anksčiau pagrindinis “Google„ reitingavimo įrankis buvo “PageRank“ kriterijus, įvertinantis kiekvieną svetainę dešimtbalėje sistemoje. Kuo didesnis skaičius, tuo aukščiau svetainė atsiduria. Tačiau dabar “Google„ algoritmas pranoksta bet kokį “vienetinį“ rodiklį. Prioritetai išdėlioti panašiai kaip įeinančių nuorodų: jeigu turite stomatologijos kabinetą Kaune, nuoroda iš “Kauno dienos„ (“PageRank“ – 6) yra geriau nei nuoroda iš “Delfi.lt„ (“PageRank“ – 7).

Pagal naujausius “Google" algoritmo atnaujinimus, paieškos gigantės prioritetas yra kokybė, ne kiekybė. Praėjo tos dienos, kuomet tūkstančiai nuorodų iš prastų svetainių didindavo tinklalapio reitingą. Susikoncentruokite ties įeinančiomis nuorodomis (angl. inbound links) iš svetainių, kurios susijusios su jūsų produktu, paslauga ar rinka.

Mitas nr. 4: adresas su bendriniu žodžiu didina reitingą

Savo veiklos pradžioje “Google„ paieškos sistema didelį dėmesį skyrė toms svetainėms, kurių adrese yra bendrinių žodžių. Tarkim, svetainė projektavimodarbai.lt anksčiau neabejotinai būtų buvusi reitinguota pirma pagal raktažodį “projektavimo darbai“. Šiuo metu svetainė užima šeštą vietą ir atsilieka nuo įmonių katalogų bei kitų projektavimo įmonių.


Rašyti komentarą...
i
informatikas
2012-10-06 14:48:59
Pranešti apie netinkamą komentarą
Pamiršote paminėti, kad manymas, jog žmonės be paaiškinimo žinos, ką reiškia SEO, yra pagrindinis su SEO susijęs mitas.Esu informatikas nuo 95ųjų, bet apie ką šis straipsnis supratau tik pasitaręs su google. Informatikams metas išmokti komunikuoti ne tik patiems su savimi.
Atsakyti
0

SKAITYTI KOMENTARUS (3)
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
REKOMENDUOJAME
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
Į viršų