Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba gavo vartotojų prašymus dėl ,,Provea S.A” veiklos, kurios naudai Lietuvos Respublikoje veikia UAB ,,Studio Moderna”. Prašymuose vartotojai nurodė, jog gavę minėtos bendrovės atstovės pasiūlymą užsisakė vieną jos platinamos produkcijos siuntą. Vartotojai prašymuose pažymėjo, jog sumokėjus už vieną siuntą jie pradėjo gauti kitas bendrovės platinamos produkcijos siuntas su sąskaitomis už prekes, kurių vartotojai neužsisakė. Kartu su prašymais Tarnybai buvo pateikta medžiagą, įrodanti, jog vartotojams išreiškus norą daugiau nebegauti bendrovės platinamos produkcijos ir gautas siuntas grąžinus prekių teikėjui, į šiuos vartotojų prašymus UAB ,,Studio Moderna” neatsižvelgė bei toliau teikia prekes su sąskaitomis, kurias reikalauja apmokėti.
Išnagrinėjus pateiktus vartotojų įrodymus, buvo nustatyta, kad reikalavimai sumokėti už paslaugas buvo siųsti jau tuomet, kai vartotojai buvo pateikę bendrovei prašymus nutraukti siuntų prenumeratas bei nepageidaujamos prekės grąžintos pardavėjui, todėl tokių sąskaitų teikimas minėtiems vartotojams laikytinas reikalavimu nedelsiant susimokėti už komercinės veiklos subjekto produktus, kai vartotojai jų neužsakė.
Įvertinusi byloje pateiktą medžiagą, šalių pateiktus paaiškinimus, Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba konstatavo, kad UAB „Studio Moderna“ pažeidė Nesąžiningos komercinės veiklos vartotojams draudimo įstatymo nuostatas ir skyrė bendrovei 7500 litų baudą.