Tradiciškai naująjį sezoną Lietuvos upeiviai pradeda balandžio 25 dieną, sezonas trunka apie 199 paras.
„Užsitęsusi žiema nepristabdė upeivių pasirengimo navigacijai darbų. Priešingai, storas ledo sluoksnis leido atlikti vandenyje žiemojančių laivų remonto darbus, todėl sutaupėme nemažai lėšų, kurių būtų prireikę iškeliant laivus į sausumą“, – sakė įmonės generalinis direktorius Gintautas Labanauskas.
Pasak G. Labanausko, laivams keičiamos metalinės prisišliejimo sijos, atnaujinamos laivų bortų apkalos, tvarkomi kiti įrenginiai. Pavasarį remontuojami ir navigaciniai ženklai, žymintys upių farvaterį ir užtikrinantys laivybos saugumą.
Sėkmingai išvaduotas iš ledo gniaužtų motorlaivis „Skalvis“ ėmėsi akvatorijos valymo darbų ir pirmiausia išlaisvino lede sustingusį tanklaivį „Narvą“. Pasak upeivių, šiuo metu ledo sluoksnis uoste siekia nuo 20 iki 40 cm. Vėliau ledai bus laužomi visame 80 tūkst. kv. m akvatorijos plote. Suskaldytus ledus vėjas ir vandens tėkmė išplukdys į Nemuną, vandens kelias bus parengtas laivams iš uosto išplaukti.
Šiais metais planuojama parengti navigacijos sezonui motorlaivius „Vytis“, „Natangas“, „Skalvis“, „Sakalas“, „Žuvintas“, „Vitingas“, žemsiurbę „Nemunas-11“ .