
Pedagogų kirtis švietimo sistemai: pirma panaikinkime lauko tualetus, o tada auginkime genijus
Monika Kasnikovskytė,
Publikuota 2020.07.24 05:00
REKLAMA
Top
DIENOS
SAVAITĖS
MĖNESIO
Naujausia
-
17:39 Nuo COVID-19 mirė dar du jauni žmonės: vienas tebuvo 28-erių, abu rasti mirę namuose
būdų šiame straipsnyje visai nematyti, ką čia niekus paistote, kad gerai dirbantĮ moky-
toją galime rasti tik po vieną mokykloje, paistalai, tai galima rasti net prasčiausiai dirbančioje Lietuvos mokykloje, yra šimtai gerai dirbančių mokytojų.O problema yra
visai ne ta ir ne čia. Pirmiausia pakeiskime vadovų, " Dalies sergančios visuomenės"
supertėvelių, neišmanančių ir kišančių trigrašį į ugdymą pseudo mokytojų, žinančių
ir išmanančių tautiečių apie ugdymą paistalus.Pradėkime pasitikėti mokytojais, švie-
timo darbuotojais, neniekinkime net geriausių, profesionaliai dirbančių pedagogų, o
pasitikėkime jais.Pirmiausia reikia parengti Lietuvai atitinkančią švietimo strategiją,
iš esmės priimkime įstatymus tėvams, vaikams, kad jie būtų įpareigoti dirbti,atsakyti
ir laikytis kultūringo elgesio gyvenimo normų, niekas nesikeis, kol bet kuris veikėjas
galės bet kada ir bet kokiu būdu ir bet kur niekinti ir žeminti mokytojo darbą, su juo
elgtis taip, kad net gėda ir rašyti.Vaikas apdrabsto direktorių fekalijomis, o pastarasis lieka kaltas, nes įstatymai visai neveikia, o gina prasižengusius.Apskritai reikia pra-
dėti nuo tėvų, kurių dauguma yra neįpareigoti rųpinimusi vaikais: geria, nesirūpina vaikais, neugdo jų, o tik brutaliai keikdamiesi reikalauja pagalbos iš valstybės, o patys
nieko nedaro, pirmiausia reikia sutvarkyti šią visuomenė dalį, kuri degradavusi, o tada
kokie vaikai susirenka, ar suprantate apie ką kalbu?Be to yra iškreiptas supratimas
apie tai, kad mokytojai visus vaikus vienodai gali išmokyti ir išauklėti tik labai gerai, nekliedėkite, niekada to nepadarys niekas, galima tik viską kokybiškiau padaryti, o
ką mes nežinome, kad apie 30 procentų Lietuvos vaikų ugdomi pagal specialių
poreikių programas, ką apie tai parėkausite ir kiek ugdymo kokybės pagerinsite
dirbant su tokiais, ar jie gali iš vis mokytis pagal pagrindinio ugdymo programas,
kur specialių ugdymo programos beveik niekuo nesiskiria nuo pagrindinių.Kodėl
vaikai tik ginami, lepinami, neugdoma atsakomybė, normalus poreikis ugdytis, tai yra mokytis, o ne vaidinti mokymąsi. Švietime, sergančioje visuomenėje šimtai problemų
ir jois visai nesprendžiamos, ką darysite, kai mokytojai supratę atsisakys mokyti, kam
tuomet skusitės ir staugsite, karantinas parodė, kai tėvai pamatė tikrąsias savo vaikų
problemas, kai kurie ėmė staugti, kad mokymąsi baigti dviem mėnesiais anksčiau, ar
čia ne Lietuvos kai kurių tėvų gėda?