Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
Dailydka yra labai prastas vadovas, visiškai be jokios kompetencijos ir valios žmogus. Socdemų statytinis. Gaila , kad labai negražiai jis išstūmė Biržiškį, kuris nustekentus geležinkelius su milijoninėmis skolomis pavertė klestinčia bendrove. Biržiškis beje, buvo ir labai sumanus susisiekimo ministras, kaip ir tvarkietis D.Barakauskas. O E.Masiuliui aplamai reikėtų slėptis su savo kvailystėm ir neprofesionalumu.
Grąžinkit garvežius ant bėgių!
Bet krovinių gabenimas užtat LAAAABAI pelningas. Tai yra normali praktika visame pasaulyje, dengti socialinės reikmės išlaidas.
Kryžminis subsidijavimas neleidžiamas, kai subsidijavimas panaudojamas konkurentui išstumti iš rinkos ar negarbingai konkurencijai. Gelžkelio vadovai, įsigilinkit į teisės aktus. Jeigu nuostoliai šoktelėjo 60 milijonų per metus nuo 120 iki 180, tai rodo, kad visus savo pasišvaistymus pinigais nurašo ant keleivinio transporto ir šantažuoja Vyriausybę. Latvių geležinkeliai tebevežioja keleivius ir veda teisingą buhalteriją. Tik gamyboje nedirbę žmonės gali patikėti tokiais triukais. Rimta revizija būtina.
kryptingai einama link privatizacijos?
Keista, kasdien važiuoju, keleivių tikrai netrūksta ir bilietai nepigiausi. Penktadieniais kone pilnas traukinys tų žmonių. Iš kur tokie nuostoliai??? Neefktyviai tvarkosi ko gero :)
"Lietuvos geležinkeliai"-valstybė valstybėje.Velniai žino,kas ten pas juos dedasi!!!Gal viskas ten normaliai,tik inkšiama.Nes traukinių bilietai-ne patys pigiausi.
Kitas dalykas-kodėl anksčiau nebuvo iškeltas tas klausimas,o perkami nauji keleiviniai vagonai,lokomotyvai jiems,reklamuojama atnaujinta linija Vilnius-Kaunas???Kas reklamuoja nuostolingą veiklą???
Kitas dalykas-kodėl anksčiau nebuvo iškeltas tas klausimas,o perkami nauji keleiviniai vagonai,lokomotyvai jiems,reklamuojama atnaujinta linija Vilnius-Kaunas???Kas reklamuoja nuostolingą veiklą???
Lietuvos geležinkeliai tai didžiulė komunistinės nomenklatūros prieglauda. Su didžiulėmis "specialistų" algomis. Net jei važinėtų nenutrūkstamu sriautu maršrutu Paryžius - Damaskas jie būtų nuostolingi.
Tegul neveža išvis. Yra kam vežti, autobusų parkai tik ekonomiškai atsigautų
15 !!!!! pavaduotoju turi Lietuvos gelezinkeliu vadas .. che ir kur jis tiek deda ??
„Lietuvos geležinkelių“ nuostoliai dėl keleivių vežimo gali siekti 180 mln. litų