Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI

Akustinis terorizmas arba kobros kiaušiniai .


Iki šiol nebuvo jokios priežasties ir tikslo kurti įstatymą, reglamentuojantį automobilio keliamą triukšmo lygį, nes pagal bendrą, sveiku protu paremtą tendenciją gamintojai stengiasi kurti kiek leidžia technologinės galimybės ir tų pastangų ir kaštų santykis vis tylesnius modelius ir agregatus, kad keltų kuo mažiau triukšmo, nuo kurio taip vargsta šiuolaikinė civilizuota visuomenė. Dabar atsirado labai nedidelė grupė tos visuomenės narių, kurie savo grynai asmeninių ambicijų ar keistų įnorių vedami, pasuko radikaliai priešinga kryptimi. Savo lengvąjį automobilį ar motociklą jie perkonstruoja į triukšmo mašiną. Čia jau psichologų reikalas, kokių vidinių motyvų vedami jie tai daro. Visuomenė turi teisę, kad valstybės institucijos apsaugotų ją nuo to, sveikatą luošinančio triukšmo. Jei valdžia tos, vis plintančios tendencijos nemato- ji akla, jei mato ir nieko nedaro- tam tiktų kitas žodis. Jei neturi lėšų tvarkytis, tegul samdo privačias bendroves pažeidėjų sudrausminimui, o apmoka iš surinktų baudų. Bus greitai įvesta tvarka ir valstybei tai nieko nekainuos.
Mokslu nustatyta, kad itin žemo dažnio garsas nuo 6 iki 8 hercų sukelia agresiją, katastrofiškas ir net mirtinas pasekmes žmogaus organizmui. Tai iliustruoja atvejai su Bermudų trikampio tragedijomis, garsus atvejis su „vargonais“ sukonstruotais izymaus fiziko Roberto Vudo, kai su siaubu akyse visa minia zmoniu isbego is teatro vos uzgrojus jo techniniam kuriniui, tuo paremtos ir akustinio ginklo kūrimo technologijos. Kas garantuos, kad toleruojant savivalę ir nekontroliuojant, kokius vamzdžius ar“vargonus“ vietoj duslintuvo į automobilį susikonstruoja miesto „lenktynininkai“, tokius žudančius dažnius visam miestui transliuoja šie akustiniai teroristai. Yra hipotezių, kad padidėjusi agresija ir lenktyniavimo dvasia keliuose su mirtinomis avarijomis susijusi su tendencija miestą ir kelius paversti lenktynių trasa, o susisiekimo priemones lenktyniniais bolidais. Prasideda viskas nuo milžiniškų „spoilerių“, sportinių, neleistiną miesto sąlygomis triukšmą keliančių duslintuvų, tamsintų langų ir kitos kelių kamikadzių atributikos. Tai yra lyg mazuciai is paziuros nekalti kobros kiaušiniai, iš kurių per laiką išsiris kobros, bet valžia dažnai neįžvelgia tendencijų ir yra per lėta reaguoti. Vėliau sakoma „neturime laiko ir žmonių užsiiminėti kobros kiaušiniais, nes vakar visą naktį džiunglėse lyjant lietui visos mūsų pajėgos gaudė dvimetrines kobras, nieko nepagavo, deja keli pareigūnai žuvo ir yra civilių aukų...“ Ar panašu i bevaises pastangas pazaboti karą keliuose?


Nuostatu iskrypimas - karo keliuose pradzia.

Nuostata, kad automobilis mieste yra tam, kad saugiai sau ir kitiems nuvaziuotum is tasko A i taska B daliai visuomenes iskrypo i “ miestas yra lenktyniu trasa” . Salia vaziuojantis yra konkurentas, varzovas,kuri reikia aplenkti ir dar moraliai sugniuzdyti savo masinos isvaizda ir duslintuvu riaumojimu. As aplenkiau, uzspaudziau, uzlindau, praneriau- as nugaletojas, visi kas pasiliko uz mano spoileriu , tamsintu langu, garso ir dumu- luzeriai ir nevykeliai.
Kas nori buti luzeriu jegos ir pergaliu visuomenej ?
Rytoj as atvaziuosiu su dar didesniu spoileriu, dar garsesniu duslintuvu, negu tas kuris vakar mane aplenke.
Beda ta ,kad visai iskraipytos savokos primetamos kaip nauja nerasyta taisykle.
Atrodytu aisku , jog kas tinka bokse , autolenktynese neturetu tikti kelyje ,kavineje ar gatveje,o dabar tai tampa nebeaisku.
Toks minetas “ greiti ir isiute “ automobilis- tai vazinejanti agresijos reklama, savotiskas karo keliuose katalizatorius.Tai nuolatinis priminimas ir demonstravimas kad kelyje yra ne paslaugus saugaus eismo dalyviai , o lenktynininkai , kad agresija yra privalumas , santykius apsprendzia ne eismo taisykles , o jegos kultas, taigi kas vaziuoja pagal taisykles yra luzeris. Taip nuolat provokuojama padidinti greiti, nenusileisti ir kitiems vairuotojams ir po kiek laiko visi tampa greiti, pikti ir isiute ir tada nejuciom pradedama zaisti pagal ju primestas “ naujasias” nerasytas taisykles, nes tuo tarpu teisejas miega.
Alkoholio tema dabar skamba kaip pagrindine, as ja priskirciau labai rimtai , bet antrinei.
Pirmine butu lenktyniavimo dvasia, o uzpylus alkoholio ji nebeturi ne baimes ne stabdziu.
“Greiti ir isiute “ tada tampa dar ir pamise.
Siulyciau ypatinga demesi atkreipti i net atrodo smulkiausias autochuliganizmo apraiskas ir kova su jomis padaryti prevencines programos prioritetu.
Lengviau kobros kiausinius sutrypti batu kol laikas , nei gautyti nakti po dziungles dvimetrines kobras kai jos bus uzaugusios.
su 28 metų vairavimo nepaisant taisyklių (taisyklių reikia laikytis visur - ne tik vairuojant), eik pasmaukyk ir apsiraminsi, o tai internetas ir taip pilnas tavo kliedesių.
kol keliuose kiekvienas lakstantis, ar lenkiantis kamshti jausis - "krutas", tol ir bus "karas keliuose"! kelk cia tas baudas kiek nori, tik girsis, tas pats "krutas" - uz kiek ishsipirko ish mentu!
tai ir pradet gal reiketu nuo to, kad kaip ir rasho "Abecielius" - ..ne "karas keliuose", o - "impotentu" atakos tesiasi...
Pritariu Neatsakingam mąstymui
Pritariu Neatsakingam mąstymui
Muntianai, ar gali pakeisti neatsakingą žmonių mąstymą? Daugiausiai avarijų sukelia girti prie vairo, todėl ir reikia iš išgėrusiųjų atiminėti automobilius ir teisę vairuoti automobilį keletui metų.
Nesąmoningą žargoną "Karas keliuose" keli balseliai siūlė pavadinti 100 kartų tikslesniu "Butkės šaragos impotencija". Nepatiko cenzoriams. Lai NEPATINKA, bet tai TEISYBĖ! Lietuvos biurokratai atkatologai yra tokie primityvai, kad greičiau šernas nuskris į mėnulį nei kad tie grybai padarys ką nors veiksmingo... O vaikigaliai, žiūrintys "šiuolaikinę" TV vargiai ar gali būti kitokie. Bet jeigu visi veiksmai būtų sufokusuoti į ĮŽŪLUMO stabdymą, o ne į lempeles, liemenes ir prezervatyvus vaistinėlėse, rezultatai būtų tikrai matomi. Reikia išvaikyti visus SM ir kitus atsakingus grybus, tą vietą gerai išdezinfekuoti ir viską kurti naujoje vietoje. Kito kelio NĖRA.
Teisingai galvoja J. Jonaitis.Tą visuomenės debiliškumą pasiekėme per 17 metų, žinoma ne be sorošininkų ir pan. "pagalbos".Blogai, bet nėra to blogo, kas neišeitų į gerą. Kai mankurtizmas pasiekia tam reikalingą lygį, mankurtai sunaikina ir savo šeimininką.
Patyrimas: vairuoja 28 metai, 1,5 mln.km, 50 šalių keliais, nesant kamščių greitį viršija 80 proc. vairavimo laiko, nesant kliučių iki dvigubai greičiau negu KET, nei vienos avarijos.

TEKSTE TEISINGIAUSIA VIETA - "...nuolat griežtinama atsakomybė už eismo taisyklių pažeidimus, tačiau pagrindinis veiksnys, lemiantis prastą eismo saugumą, yra žmonių mąstymas".

PAPILDOMAI TRUMPAI:
1.Avaringumas tautos demoralizacija - padarė sorošo samdiniai ir jų pilietininkai perplautasmegeniai su pasaulio bastūnų pilietinimo propaganda dėl daug daug daug kartų mūsų tautai ir tėvynei tragiškesnių tikslų negu keli tūkstančiai lavonų.
VAISTAS - patriotiškumo ir tarpusavio vienybės ugdymas, sorošistų įtakotų pusšimčio teisės aktų skubus keitimas. Sorošistų NVO neutralizavimas.

2. EPT ir VP vadovybėje karjerizmas ir aferizmas. O lavonų kuo daugiau tuo jiems naudingiau. Apie egzorcistinį poveikį vairuotojams nutuokia mažiau negu apie padangas. Tačiau nesiklaupia atgailauti prieš tautą dėl lavonų gausos ir savo nekompetencijos nepripažysta. Dargi kaprizinasi dėl pamokymų.

3. Jaunimo autoritetų, o ne mentų, žurnalistų, artistų ir karjeristų, samdytų uždarbiautojų, politikų, kunigų ir pan. neegzorcistiško poveikio patarėjų "mokymai".

PROGNOZĖ. Kiekvienas imigrantas padidins kelių užkimšimą. Pvz. Airija. Savo išvaizda inervins vis daugiau eismo dalyvių. Ir jokios integracinės programos neužslopins per tūkstančiais metų įgimto jausmo ginti tėvynę. Todėl kol nėra galimybės kovose užmušti imigrantus - smarkiau spaus akseleratorius. Arba bus atvirkščiai. Jei LRS neapgins įstatymais - pažiūrėsime.
Metams padaryciau experimenta-kadangi lietuvoje eu blogiausia situacija, isdavineciau teises bent nuo 20 m, kai zmogus truputi subresta, manau kokiais 20 proc mirciu sumazetu.
Jaunimas važinėja tikrai mirtinu greičiu. Manau, reiktų paklausti jų pačių, kokios priemonės suveiktų, kad jie taip nevažinėtų. Nes jau pėsčiajam pavojinga bet kur, kur gali pravažiuoti automobilis. Kompiuterinių žaidimų įtaka jaučiasi labiausiai.
REKLAMA
REKLAMA

Skaitomiausios naujienos




Į viršų