Pirma, jos lietuviškas vardas yra ne kalafioras, o žiedinis kopūstas. Sako, kad ją mėgsta dietologai. Šiuos kopūstus turėtų vartoti ir sergantys cukriniu diabetu.
Antra, norintieji paslėpti tikrųjų problemų galus dėkoja Aukščiausiajam, kad visas sukasi apie kalafij..., atsiprašau, žiedinį kopūstą, kadangi jis sudaro 0,000... proc. mūsų kasdieniame vartojimo krepšelyje, be to, labai lengva nukreipti diskusiją šunkeliais, įsileidžiant į scholastinius ginčus apie sezoniškumą, nederlių ir tikėtiną daržovių atpigimą vasaros ir rudens mėnesiais. Pridėkime dar kokias nors trešnes, kurias 90 proc. Lietuvos žmonių nuo rugsėjo iki birželio mėn. mato tik paveikslėliuose.
TAIP PAT SKAITYKITE:
„Kalafiorų“ skandalas: žmonės boikotuos prekybos centrus
„Kalafiorgeito“ tyrėjai turėtų panagrinėti ir paslaugų kainas
O tuo tarpu vyksta kur kas įdomesni dalykai. Anot Valstybinės mokesčių inspekcijos, pirmąjį 2016 m. ketvirtį, palyginti su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu, penkių didžiųjų prekybos centrų fizinė apyvarta ūgtelėjo 10 proc., tuo tarpu nuo kainų pokyčių priklausančio mokėtino PVM suma - 30 proc. Prekybos tinklų pardavimo ir pirkimo skirtumas (parduodamų ir iš tiekėjų perkamų prekių vertės balansas) išaugo nuo 68 mln. eurų iki 103 mln. eurų, t.y. apie 50 proc.
Gal tiesiog prekybos centrai nusipelnė gyventi geriau, kadangi geriau gyvename mes, kurie vis perkame, perkame, perkame...? Kažkaip netikiu valstybės krokodilo ašaromis, nes ji tikrai neturėtų spjaudytis, kuomet kainų kilimas išpučia PVM įplaukas, kurias rinkimų bėdai prispyrus galima panaudoti MMA, pensijoms ir kitoms socialinėms išmokoms didinti. Na, o rinkimams pasibaigus galima nukreipti šiuos pinigėlius "produktyvesnėms" reikmėms...
ŽIŪRIMIAUSIA GALERIJA:
Norint, kad kažkas pasikeistų, reikia kalbėti ne apie žiedinį kopūstą ir ne tik apie LIDL'ą, kuris neva grąžins tvarką ir teisingumą į Lietuvos prekybos sektorių. Reikia atsigręžti į smulkųjį prekybos sektorių, kurį mes sėkmingai nustekenome per pastaruosius porą dešimtmečių ir iš kurio liko tik kioskinė parodija. Smulkusis verslas, žinoma, negali konkuruoti su "banginiais" kainomis dėl masto ekonomijos, tačiau jis gali sudaryti prekybos centrų alternatyvą tiems žmonėms, kurie ieško individualumo ir kokybės, o tokių gausėjant viduriniajai klasei randasi vis daugiau.