Vaikščiojimą paverskite dar naudingesniu: padės šios gudrybės

Gražesnė figūra – tikrai ne vienintelis kasdienių pasivaikščiojimų privalumas. Reguliarus vaikščiojimas taip pat padeda sumažinti cholesterolio kiekį kraujyje, riziką susirgti antrojo tipo diabetu, taip pat stiprina kaulus ir gerina kraujotaką. Manote, tai mažai? O iš tiesų tai gali kardinaliai pakeisti visą jūsų sveikatą.

Ėjimas – vienas iš paprasčiausių sporto variantų. Jis nereikalauja jokios specialios įrangos, papildomų išlaidų ir netgi tvirto fizinio pasirengimo. Tai paprasta ir labai veiksminga, o svarbiausia – teikia didelį malonumą.Vos keletas papildomų žingsnių per dieną – štai ir paprastas būdas pagerinti sveikatą.

Nuo ko pradėti ir ką daryti, kad pasivaikščiojimai būtų maksimaliai naudingi?

Pradėkite nuo lengviausio režimo. Jei nesate buvęs sportininkas ar tiesiog ilgą laiką neskyrėte dėmesio sportui, nereikėtų iš karto apkrauti savo raumenų. Persitempus jums bus sunku fiziškai ir pasivaikščiojimai neteiks malonumo, taigi prarasite norą sportuoti vėliau. Pradėkite nuo 3 pasivaikščiojimų per savaitę, po 20 minučių. Vėliau pasivaikščiojimų skaičių padidinkite iki 5, kad bendras savaitės laikas sudaryti 2,5-3 valandas.

REKLAMA

Tam, kad būtų paprasčiau, turėtumėte nusistatyti aiškų tikslą: arba vaikščiojimo laiką, arba nueitą atstumą. Taip pat svarbiausia – pasirinkite optimalų ėjimo greitį, nes nuo to, kad 2 valandas eisite lėtu žingsneliu, naudos tikrai nebus.

Įsitikinkite, kad jūsų tempas nėra per greitas. Pasidarykite paprastą testą: eiti turite tokiu greičiu, kad galėtumėte lengvai kalbėti. Jei sugebate vienu įkvėpimu lengvai pasakyti 6-8 žodžius, tuomet tempas nėra per spartus. Jei galite laisvai kalbėti ir daugiau, tuomet tempą reikėtų padidinti.

Visiškai normalu, kad su laiku pasivaikščiojimai jums gali pasirodyti nuobodus užsiėmimas. Ypatingai tais atvejais, jei visuomet einate tuo pačiu maršrutu.

Štai 5 patarimai, kurie padės išlaikyti įdomumą:

Su savimi turėkite žingniamatį. Palaipsniui didinkite savo žingsnių kiekį. Nusistatykite sau makismalią programą, kiek žingsnių turite pasiekti ir stenkitės dėl savo tikslo.

Pradėkite rašyti sporto dienoraštį, į kurį įrašysite kasdienius savo pasiekimus. Tai puikus būdas akivaizdžiai stebėti savo tobulėjimą.

Susiraskite partnerį. Dviese sportuoti kur kas įdomiau.

Jei turite galimybę ir mėgstate gyvūnus, įsigykite šunį. Tokiu atveju pasivaikščiojimai taps kasdieniu sveiku ritualu.

Palepinkite save ir susikurkite malonių akimirkų. Pavyzdžiui, po pasivaikščiojimo apdovanokite save gardžiu ir sveiku užkandžiu. 

Kadangi tas pats tempas anksčiau ar vėliau jums nusibos ir norėsis naujų iššūkių, pabandykite pasivaikščiojimų metu keisti judėjimo greitį, žingsnelių dydį ir susiraskite naujų vietų, kuriose dar nebuvote. 


Rašyti komentarą...
M
Musse
2021-04-27 17:42:24
Pranešti apie netinkamą komentarą
Kadangi esu pensininke,turiu marias laiko,gyvenu prie parko, tai kiekviena diena vaikstau po 2-3 valandas. Jau kokius 10-12 metu nesirgau jokiais persalimais ar kitom hvarabom. Tikrai naudingas dalykas. Taigi visi meskit kompus,telefonus ir begte i lauka!
Atsakyti
0

G
Gamts
2021-04-27 16:14:46
Pranešti apie netinkamą komentarą
Vaikščiokite o ne su mašinom važinėkite.
Atsakyti
0

SKAITYTI KOMENTARUS (2)
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
REKOMENDUOJAME
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
Į viršų