Simoną papiktino Mamos dienai užsakyta puokštė: gavo ne tą, ką užsisakė

, Publikuota 2020.05.04 16:44

VILMA 2020-08-05 18:04:39
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Uzsakiau geliu puokste jubiliiejaus proga gavo sluotos kruvele ismetyta ir Dar kai kuriu net neideta ne kalbam apie sezono geles tos geles visus metus auga :) aptarnavimas baisus .    ATSAKYTI
Interfloros exkliente 2020-05-07 04:49:07
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Kažkaip dar ne atidarius straipsnio buvau garantuota kad interflora nes mums irgi buvo su jais cirku jeigu taip galima pavadinti dvi puokštes ir abi neaisku kas, aišku po pasiburnojimo gavome gražu atsiprašymą bet realiai tai bendravimas ne išmieliausiu...   ATSAKYTI
Nerijanos gėlės 2020-05-06 22:46:46
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Aš dirbu su gėlėmis . Mano klientai pasirinko mane ir visi buvo laimingi. Nes kai myli savo darbą dirbi iš širdies.    ATSAKYTI
Sim 2020-05-06 22:38:02
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
As pirkau, užsakiau Klaipedoje salono "Gėlių diena" tai gavom super puokšte, rekomenduoju !!!   ATSAKYTI
Ingrida 2020-05-06 18:53:11
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Gaila kad taip daro ir dar ima didelius pinigus.As daug kartu uzsakynejau Ukmergeje Kupoles geles tai labai puikiai.Visada ideda foto pries vezdami puokstes ir pristatymas tik 3 eurai   ATSAKYTI
Ela 2020-05-06 13:41:54
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Apsidraudė, kad gali skirtis nuo pateiktos nuotraukoje    ATSAKYTI
Valerija svedija 2020-05-05 23:51:12
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Aš dirbu su šia įmonė Interflora ir pas mus nėr tokiu nusiskundimų . Jai pokste nekokybiška keičiami. Deja lt dar daug ko turi mokytis. Interflora - tai įmonė kuri siunčia užsakymus kitom mažesnėms parduotuvėms su kuriom sudarys kontraktus. Tai daro tie patys floristai turintys savo parduotuves, o ne kaip jus čia rasot Interflora . Galim sakyt tai franšizė . Švedijoje aš pasidariau net interjerą pagal reikalavimus o mano parduotuvė vadynas Blomsterjouren ;) viskas priklauso nuo sąžiningumo ir florisciu   ATSAKYTI
Lile 2020-05-05 23:12:10
Pranešti apie netinkamą komentarą
-5
Puiki puokste,is ilgai stovinciu geliu,ko cia skustis,tulpes butu po keliu dienu nuknebusios,sios ilgai mama dziugins. Kad tik skustis.   ATSAKYTI
Ingrida 2020-05-07 14:57:13
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Žmogus nori gauti tai, už ką moką. Ar tai yra blogai? Nemanau.    ATSAKYTI
Lapė 2020-05-05 22:16:42
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Kiek naudojausi Interflora paslaugomis,visada tekdavo nusivilti. Susiradau vietos gėlių pardavėjus ir visai kitas reikalas. Interflora lupa didelius pinigus o pristato tokias gėles kad gėda už jų puokštes    ATSAKYTI
Lapė 2020-05-05 22:15:27
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Kiek naudojausi Interflora paslaugomis,visada tekdavo nusivilti. Susiradau vietos gėlių pardavėjus ir visai kitas reikalas. Interflora lupa didelius pinigus o pristato tokias gėles kad gėda už jų puokštes    ATSAKYTI
Nijole Stuopeliene 2020-05-05 14:15:38
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Siaubinga puokštė ir aš gavau ją nešti į kapines dar per savo gyvenimą tokios baisios neturėjau visą ne ta kokia turėjo būti labai apgaudinėja žmones ir dangstosi karantinu reiktų jais pasidometi   ATSAKYTI
Perla 2020-05-04 23:27:23
Pranešti apie netinkamą komentarą
-2
Juk Interfloros puslapyje buvo aiškiai parašyta,kad dėl gėlių trūkumo,gėlės puokštėje gali būti pakeistos į kitas gėles.Mano manymu Interflora padarė viską ką gali.Užsisakinėjant puokštes užsienyje per Interflorą yra lygiai tas pats,nebūnant gėlių puokštėje jos pakeičiamos.   ATSAKYTI
Virginija 2020-05-04 19:06:54
Pranešti apie netinkamą komentarą
-1
Gavau puokste is INTERFLOROS ir likau labai patenkinta. Ir kurjerio sveikinimas buvo labai nuosurdus. Labai aciu, kad esat. Nes vaikai toli, o nuosirdus zodis labai nudziugino sirdy...   ATSAKYTI
Anglas 2020-05-04 19:02:31
Pranešti apie netinkamą komentarą
-1
Aš pirkau iš mano pažįstamos Floristės Inesos ir gavau tai ko norėjau, geras pastebėjimas, uzsisakinekit iš tikrų žmonių o ne korporacijų    ATSAKYTI
raudonaaguona 2020-05-04 18:10:30
Pranešti apie netinkamą komentarą
-3
už tai nereikia rinktis gigantu :D su mažu gelininku susitari ir viską gauni dar su bonusu.. nes jis saugo savo darbą,klientus, vardą. čia kaip pirkti "puokštę" iš kibiro maximoje. bėja užjaučiu bet laikas išmokti vertinti mažąjį verslą. o palaikyti ale kinietišką prekę. floristai mane supras.    ATSAKYTI
Jurate 2020-05-07 21:42:46
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Būtent!    ATSAKYTI
Nu jo.... 2020-05-04 18:03:10
Pranešti apie netinkamą komentarą
-2
O šeip įmonė klientų neturi informuoti apie pokyčius ir galimybes? Koks gali būti pagal požiūrį ką turim?. O jei žmogus yra alergiškas kažkuriai rūšiai gėlių. Kas tada atsakys?    ATSAKYTI
REKLAMA

Video

TV3 žinios 18:30 val.
DABAR RODOMA
18:30
TV3 žinios 18:30 val.
išsamiausios ir aktualiausios žinios iš Lietuvos ir viso pasaulio kartu su karščiausiomis sporto naujienomis.
DABAR RODOMA
19:30
galvOK
Žaidimo išskirtinumas – įdomūs, keisti, smagūs, juokingi klausimai, paremti mokslu, ir dar smagesni, visiškai netikėti atsakymai, kuriuos reikia išmąstyti, pasitelkus savo išmonę, fantaziją ir patirtį. Tai – ne žinių patikrinimas, o smagi, praturtinanti patirtis.
DABAR RODOMA
19:30
Karštai su tv3.lt
TV3 žiniasklaidos grupė naujam televizijos sezonui paruošė staigmeną žiūrovams – nuo šiol kiekvieną pirmadienį TV3 eteryje – išskirtinė, karščiausių aktualijų laida „Karštai su tv3.lt”. Tai atvira drąsių pokalbių ir diskusijų laida apie tai, kas mums visiems rūpi, skauda dabar. Kiekvieną pirmadienį – karšta tema, karštos diskusijos argumentų kalba, pagardintos šlakeliu gero humoru.
Į viršų