Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Augaliniai produktai – neatsiejama visavertės mitybos dalis. O ar pasiryžtumėte bent kartą per savaitę išmėginti naujus augalinius patiekalus? Kartu su organizacija „Gyvi gali“ ir projektu „Nori gali“ padėsime Jums į savo racioną įtraukti daugiau vaisių, daržovių, kruopų, ankštinių produktų. Jūsų dėmesiui – veganiškas šios savaitės patiekalas.

Augaliniai produktai – neatsiejama visavertės mitybos dalis. O ar pasiryžtumėte bent kartą per savaitę išmėginti naujus augalinius patiekalus? Kartu su organizacija „Gyvi gali“ ir projektu „Nori gali“ padėsime Jums į savo racioną įtraukti daugiau vaisių, daržovių, kruopų, ankštinių produktų. Jūsų dėmesiui – veganiškas šios savaitės patiekalas.

REKLAMA

Purūs ir minkšti avižiniai blyneliai su tofu. Būtent šilkinis tofu ir suteikia tą purumą. Truputį panašūs į varškėtukus. Taip pat šie blyneliai yra maistingi ir sotūs, nes tofu yra puikus augalinių baltymų šaltinis.

Blynelių sudėtis tobula. Pilnas sudėtinių angliavandenių, skaidulų ir baltymų. Ir visai nedaug ingredientų – avižiniai miltai, kuriuos patys galite susimalti iš viso grūdo avižinių dribsnių, tofu, bananai ir augalinis pienas.

Jums reikės (maždaug 4 porcijoms): 349 g (1 pakelio) šilkinio tofu (firm silken tofu); 2 didesnių gerai prinokusių bananų; 1/2 stikl. augalinio pieno; 1 š. aliejaus; 1 š. klevų ar agavų sirupo; 1 a.š. vanilės esencijos; 150 g viso grūdo avižinių miltų (juos galite smulkintuvu susimalti iš avižinių dribsnių); 2 a.š. kepimo miltelių; žiupsnelis druskos; aliejaus kepimui.

REKLAMA

Kaip gaminti

Į dubenį sudėkite tofu, bananus, pieną, aliejų, vanilę ir rankiniu smulkintuvu sutrinkite į vientisą masę. Kitame dubenyje sumaišykite miltus, kepimo miltelius, druską ir ant jų supilkite tofu-bananų masę. Švelniai išmaišykite ir palikite pastovėti 15-30 min.

Keptuvėje įkaitinkite aliejų ir kepkite  nedidelius blynelius. Gerai iškepus vienai pusei, švelniai blynelius apverskite, kad nesuplyštų. Skanaus!

Šių receptų publikavimas – ne pelno siekiančios organizacijos  „Gyvi gali“ projekto „Nori gali“ dalis. Projektas įkvepia augalinio – sotaus ir skanaus – maisto atradimams. Už šios savaitės receptą dėkojame tinklaraščiui @valgykimesveikiau.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų