Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
33
Irena Starošaitė  (nuotr. V. Černiausko)

Jau daug metų savo talentu gerbėjų širdis džiuginanti atlikėja Irena Starošaitė – laikui nepavaldi. Charizmatiška ir žavinga moteris su metais tik dar labiau švyti ir išties dažnai sulaukia komplimentų savo išvaizdai, tačiau Irena mano, jog moters grožis slypi ne tik išorėje, bet ir harmonijoje tarp sveikatos ir vidinės moters stiprybės. Tiesa, neseniai pasirodžiusi renginyje I. Starošaitė nustebino pokyčiais moteris pakeitė plaukų spalvą ir juos pasišviesino.

33

Jau daug metų savo talentu gerbėjų širdis džiuginanti atlikėja Irena Starošaitė – laikui nepavaldi. Charizmatiška ir žavinga moteris su metais tik dar labiau švyti ir išties dažnai sulaukia komplimentų savo išvaizdai, tačiau Irena mano, jog moters grožis slypi ne tik išorėje, bet ir harmonijoje tarp sveikatos ir vidinės moters stiprybės. Tiesa, neseniai pasirodžiusi renginyje I. Starošaitė nustebino pokyčiais moteris pakeitė plaukų spalvą ir juos pasišviesino.

REKLAMA

„Yra moterų, kurios labiau stengiasi dėl figūros, bendro išorinio grožio, tačiau tikiu, jog svarbiausia yra rūpintis savo sveikata, kuri vėliau atsispinti moters akyse. Man gražiausia, kai spindi moters akys“, – renginyje, skirtame moterų vidinio ir išorinio grožio puoselėjimui, pasakojo žinoma atlikėja.

Būrys drąsių, žavių ir labai skirtingų moterų rinkosi į sostinės širdyje esantį elegantiškąjį viešbutį „Imperial“, kuriame jų laukė nekasdieninė patirtis, rašoma pranešime žiniasklaidai.

REKLAMA

Ekonomistė, chemikė, pradinių klasių mokytoja, traukinio palydovė – šių bei kitų specialybių atstovės rinkosi dėl vieno tikslo – siekia tapti Lietuvoje ir užsienyje žinomo lietuvių prekės ženklo – trikolageno veidu. 

Grožio ir sveikatos produktas „FenoQ Tricollagen“ jau šeštus metus iš eilės pakvietė moteris nuo 30 iki 60 metų sudalyvauti atrankoje ir pasinaudoti galimybe tapti jų sveikatinimo produktų linijos reklaminiu veidu ir visus metus reprezentuoti ne tik jų produktus, bet ir vertybes. Pirmasis atrankos etapas Kaune jau įvyko, šįkart moterys buvo kviečiamos į kastingą Vilniuje. 

REKLAMA
REKLAMA

Šįsyk komisijos nariais tapo „ŠaŠa“ stilistų duetas Viktorija Šaulytė-Mockė ir Joringis Šatas, dainininkė Irena Starošaitė bei viena iš trikolageno produktų linijos kūrėjų Lina Jakimavičienė.

Viena komisijos narių, dainininkės ir pedagogė I. Starošaitė pasakojo, jog šių laikų graži moteris – tai estetiška moteris, kurių kiekviena yra unikali ir ypatinga. O dalykai, į kuriuos reikia atkreipti dėmesį, norint tą grožį puoselėti, pasak atlikėjos, kiekvienai yra labai individualūs.

Paklausta, ką pati daro norėdama išsaugoti spindesį akyse, žavioji atlikėja teigė, jog daug dėmesio skiria sportui, subalansuotai mitybai ir sako, jog, deja, šiuo metu sveikai maitintis nėra tokia jau lengva užduotis.

„Ne visada gauname tai, ko norime“, – šypsosi Irena ir sako, kad kai tik turi progą, visada renkasi daržoves ir vaisius iš savo sodo. Tuomet yra tikra, kad produktas yra natūralus ir organizmas gaus visu reikiamus vitaminus bei mineralus. 

„Bet reikia pabrėžti, kad mes šiais laikas nebegalime apsieiti ir be maisto papildų. Pati savo organizmą papildomai stiprinu jau 14 metų ir rūpinuosi jo sveikata“, - sakė pašnekovė ir pridėjo, jog turi nuostabių pavydžių, kurie įkvepia žengti pirmyn.

REKLAMA
REKLAMA

„Tai nebūtinai žinomi žmonės, labiausiai mane įkvepia stiprios, besišypsančios moterys. Matydama optimistiškai nusiteikusią, veiklų turinčią moterį įsikvepiu pati ir bandau sekti jų pavyzdžiu“, – pasakojo I. Starošaitė.

Šiais idealaus gyvenimo ir pagražintų nuotraukų socialiniuose tinkluose laikais, dažna problema – pasitikėjimo savimi stoka. Atlikėja tokioms moterims pataria save įsimylėti ir tikėti tuo, ką darai. Taip pat moteris pabrėš, jog labai svarbi yra aplinka ir tave supantys žmonės.

„Jei šalia esantys žmonės jus piktai kritikuoja, tikiu, reikia atsiriboti ir to neklausyti. Tačiau kritika, kuri yra sakoma iš meilės, kuri yra pasverta ir ja siekiama žmogų išmokyti, jam padėti – į tokią reiktų įsiklausyti ir pasistengti atsižvelgti“, – kalbėjo dainininkė.

Dauguma moterų, įsisukusios į darbus, rutiną, pamiršta, jog visų pirma jos yra moterys, kurios be visa ko, privalo skirti laiko ir sau. Daug metų koncertuojanti ir viešumoje besisukanti Irena atskleidė, kas jai padeda atsipalaiduoti.

REKLAMA
REKLAMA

„Labai mėgstu keliauti ten, kur maloniai šildo saulė. Taip pat sportuoju – jau šešis metus žaidžiu padelį. Tai sportas, kuris labai įtraukia. Anksčiau eidama į sporto salę vis galvodavau eiti ar ne, o žaidžiant padelį neliko jokių pasiteisinimų – nesu praleidusi nei vienos treniruotės“, – pasakojo Irena.

Pasak atlikėjos, kiekvienai moteriai yra labai svarbu atrasti mylimą veiklą, savo nišą, kuri įtrauktų, teiktų malonumą. Moteris pasakojo ir apie dar vieną veiklą, kuriai ji aistrą jaučia jau daug metų.

„Man labai patinka šokti. Iki karantino tuo užsiėmiau labai intensyviai, lankiau treniruotes, vykdavau į varžybas, tačiau karantino metu nuo šios veiklos šiek tiek atitolau – vienai šokti man nėra taip smagu, bet greitu metu žadu sugrįžti“, – pasakojo I. Starošaitė.

Komisijos narė, stilistė Viktorija Šaulytė-Mockė renginyje pasakojo, jog moters grožis prasideda jausme, kurį kiekviena moteris jaučia viduje, kaip ji žiūri į pasaulį, kuo domisi, gyvena. 

REKLAMA
REKLAMA

„Vėliau viskas reflektuojasi išorėje – plaukuose, naguose, drabužiuose ir net rankų judesiuose. Grožis nėra tik vienas sluoksnis, visa ko pradžia yra ne tik po drabužiais, bet ir po oda“, – sakė V. Šaulytė, o jos kolega, stilistas J. Šatas dalinosi, jog graži moteris jam yra ta, kuri rūpinasi ir puoselėja ne tik savo išorę.

„Graži moteris yra ta, kuri ypač didelę dalį savo laiko skiria vidiniam tobulėjimui – turi mėgstama veiklą, tikrus žmones aplink, spinduliuoja pasitikėjimu, o svarbiausia – gali pasakyti komplimentą ne tik kitai moteriai, bet visų pirmą – sau“, – kalbėjo J. Šatas.

Įvykusio renginio organizatoriai kasmet renka naują savo prekės ženklo veidą. Tai padaryti būna itin sunku, nes atranka kasmet sulaukia didelio išskirtinių moterų dėmesio, tačiau trikolageno produktų kūrėjai visada turi vieną tikslą – pasirinkti įkvepiančią, žemišką, žavią moterį, kurios filosofija sutaptų su jų. 

„Pagrindinis mūsų kasmetinių trikolageno atrankų tikslas yra paskatinti moteris atsiskleisti ir pamilti tikrąją save. Mes manome, kad tikrasis moters grožis nėra idealios kūno formos, tobulos formos lūpos ar akys. Tikrasis moters grožis prasideda viduje. Tik sveika ir laiminga moteris yra graži moteris“, – pranešime spaudai pasakojo viena iš trikolageno linijos produktų kūrėja L. Jakimavičienė.

REKLAMA
REKLAMA

Produktų kūrėjai savo produktų veidais sąmoningai renkasi ne garsenybes ar profesionalius modelius.

„Mūsų produktų ambasadorėmis tikslingai renkamės ne žinomus visuomenėje veidus, bet paprastas, žemiškas moteris, kurios nėra ragavusios modelio duonos. Tuo norime parodyti, kad kiekviena esame graži, unikali ir su beribėmis galimybėmis“, – apie renginio idėją pasakojo organizatorė L. Jakimavičienė. 

Graži moteris, bet jai kur kas geriau tinka tamsios spalvos plaukučiai
Labai jau sendina. Netinka.
Mergos nepavydekit. Geriau atrodo negu bobos iš viriausybe ir seimo?
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų