Dauguma apklausos dalyvių mano – reikia informacijos lengvai suprantama kalba

Skaitytojų klausėme, ką daryti, kad informacija būtų lengviau prieinama visiems. Apklausoje dalyvavo 5171 žmogus. 

Vyresnis amžius (nuotr. 123rf.com)

43 proc. apklausos dalyvių įsitikinę, kad reikėtų sukurti internetinę svetainę, kur visa informacija būtų pateikiama lengvai suprantama kalba. 

34,5 proc. dalyvių nuomone, būtina siekti, kad informacija lengvai suprantama kalba būtų pateikiama visų valstybės ir savivaldybių institucijų interneto svetainėse. 

11 proc. mano, kad vertėtų leisti laikraštį lengvai suprantama kalba. 

11,5 proc. dalyvavusiųjų sako, jog nėra būtinybės ką nors keisti, informacija yra gana prieinama visiems. 

REKLAMA

Informacija, parengta lengvai suprantama arba lengvai skaitoma kalba, turi aiškią ir logišką struktūrą, tekstas parašytas paprastais kasdieniais žodžiais, sakiniai yra trumpi ir paprasti. Be to, tekstas pateikiamas su erdviais tarpais ir nuotraukomis, kurios skaitytojui padeda suprasti turinį. 

Tokia kalba parengtą informaciją supranta turintys sunkumų skaityti ir suprasti įprastu būdu pateikiamą informaciją: intelekto negalią turintys žmonės, vaikai, vyresnio amžiaus, žemesnį išsilavinimą turintys asmenys. 

Dėkojame dalyvavusiems ir skelbiame naują apklausą.

Kaip dažniausiai įvardijate žmogų, turintį negalią?
Prašome pasirinkti atsakymą!
Neįgalusis.
Žmogus su negalia.
Negalią turintis žmogus.
Žmogus, turintis specialiųjų poreikių.
BALSUOTI
REZULTATAI
Kaip dažniausiai įvardijate žmogų, turintį negalią?
Neįgalusis.
28.4%
Žmogus su negalia.
33%
Negalią turintis žmogus.
21.1%
Žmogus, turintis specialiųjų poreikių.
17.5%


Rašyti komentarą...
SKAITYTI KOMENTARUS (0)
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
Į viršų