Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
O lietuviu vairai ( šūdai ) tuoj parodys iš kur kojos pas juos dygsta. Neveisliniai šunys
Kaip gali mokėti normaliai ubagų Lietuvoj.....???dar guobši valdžia su savo mokesčiu didinimais......belieka ant Lietuvos pakloti didelį ir gauruota.....
Kurmiai paskaičiuokit kiek pinigėlių gaunat pagal komandiruotpinigus .Tada prisideda soc.pašalpos ,vaiko pinigai ,nemokamas vaikų maitinimas ,kompensscija už šildymą,soc stipendijos.Paėmiau šeimą mama nedirba ,šeimoje 4 vaikai.
Senai besidomejau bet bent jei niekas neisikeite is anksciau tai to koeficiento moketi nebutina.. tik tada dienpinigiai bus apmokestinami.... Ir alga tada bus maza ir niekas pas jus nedirbs.. tad tamsta juokdariai linavos sito nepamirskit pamineti taip pat kai kalbate apie koeficientus
Kaltas verslininkų godumas... Pasidomėkit kokios algos skandinavijoje, Anglijoje, Vokietijoje, Prancūzijoje... Turi būti visai idijotas jeigu dirbi bananyno įmonėse i dieną už 70eur... Užsienyje už tris kart didesnius atlyginimus priima ir be patirties (apmokina).
Juanimas, kurs dabar laikosi D ir E kategorijas, jau būna susitarę, kad iškart gavę D ir E pažymėjimus, jau važiuos dirbti kitur - pradžioj jiems siūlo nedaug, nu kokius 2700 po mokesčių, tai važinėja nedideliais 5 ar 7 tonų dviašiais, kol įgyja patirties, po metų persėda ant 10 tonų triašio, vėl aria metus kol išmoksta, tada jau eina ant priekabos, bazė 7tonos + priekaba 5 ar 8 tonos, ma virš 3000, o tada po metų jau sėda į tikrą fūrą - 25 ar 40 tonų ir jau ima virš 4000 po mokesčių.
EIKIT JŪS NX SU SAVO 1100. Iš mano daraugų užsienyje dirbantis fūristas, kuris uždirba mažiausiai, ima 3800 po mokesčių. Skę, nuo birželio kels iki 4500, nes kai konkurentai sužinojo - didelėse firmose sekretorės ir dalis personalao visuomet dirba keliems šeimininkams - kad jam duoda tik 3800, iškart pasiūlė 4200 po mokesčių.
Blemba, kas su jumis blogai?.... Kad ir ta pati Norvegija - kompanijos masiškai ieško ne tik CE, bet ir C kategorijų vairuotojų...
Net nžn... Išsiuntinėkite visoms kompanijoms CV arba jeigu nors porą angliškų žodžių mokate - nuvykite į tą Noregiją ir tiesiogiai su įmonėmis pakalbėkite.
Net nžn... Išsiuntinėkite visoms kompanijoms CV arba jeigu nors porą angliškų žodžių mokate - nuvykite į tą Noregiją ir tiesiogiai su įmonėmis pakalbėkite.
STT turi atkreipti ypatingą dėmesį į Regitrą...: teorijos egzaminus perlaiko iš 8-15 karto, klausimai neadekvatus, turi pereiti mechaniko-šaltkalvio kursus, specialios mokyklos net to nemoko. Klausimas vieną kartą gerai atsakytas, kitą kartą tas pats klausimas blogai (atsakymo vienas variantas). Žiaurus pasipiningavimas, kas kūria klausimus? Kur ta mūsų STT, gal norite pabandyti?
@Vairuotojas su patirtimis
Pritariu, nes einu per tapatį. Tiesiog neviltis apima matant klausimus ir jų atsakymų variantus. V
Klausimai parengti dažnai imituojant nenatūralias situacijas..atsakymų variantai ir jų pasirinkimai padaryti taip, kad kuo daugiau susikirstų. Čia ne korupcija, bet tiesiog nenutrūkstamas klientų srautas.
Klausimai parengti dažnai imituojant nenatūralias situacijas..atsakymų variantai ir jų pasirinkimai padaryti taip, kad kuo daugiau susikirstų. Čia ne korupcija, bet tiesiog nenutrūkstamas klientų srautas.
Nebesaugu važinėti kas vyksta keliuose nė pailsėt negali atmerkom akim miegi kad neišplėštų
REKLAMA
REKLAMA
Vairuotojų atlyginimai: pinigų moka vis daugiau, bet nėra kam dirbti – kalti patys vežėjai?