• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Labai seniai praėjo tie laikai, kai superautomobiliai turėjo atlikti vieną ar dvi paskirtis. Modernūs, aukščiausio kalibro inžinierių kūriniai dabar turi būti ne tik labai greiti, išvaizdūs, bet ir patogūs, komfortiški ir kas be ko - prikimšti technologijų.
Neseniai pristatytas „Ferrari GTC 4 Lusso“ ne išimtis. Naujasis „Ferrari“ modelis gavo ne tik naujo dizaino žibintus, pakabos komponentus ar galingesnį variklį. Automobilis taip pat gavo visiškai naują „Ferrari“ specialistų sukurtą informacijos ir pramogų sistemą, kurios pagalba galima keisti įvairiausius mašinos parametrus.
Anksčiau „Ferrari“ automobiliai naudojo šiek tiek pakeistą „Uconnect“ sistemą, kurią naudoja visi „Fiat-Chrysler“ koncerno kūriniai, tačiau italai sulaukę daugybės priekaištų, sugrįžo prie braižymo lentos ir pradėjo darbuotis ties visiškai nauja, analogų pasaulyje neturinčia sistema.
„GTC 4 Lusso“ turi lietimui jautrų ekraną, kuriame matoma kiekvienam vairuotojui ar automobilio keleiviui reikiama informacija. Pavyzdžiui, klimato kontrolės valdymas, šildomų sėdynių vėsinimas arba šildymas, navigacijos nustatymai ir pan.
Norite pamatyti kaip atrodo „Ferrari“ specialistų sukurta sistema? Žvilgtelėkite į žemiau esantį vaizdo įrašą.

Labai seniai praėjo tie laikai, kai superautomobiliai turėjo atlikti vieną ar dvi paskirtis. Modernūs, aukščiausio kalibro inžinierių kūriniai dabar turi būti ne tik labai greiti, išvaizdūs, bet ir patogūs, komfortiški ir kas be ko - prikimšti technologijų.
Neseniai pristatytas „Ferrari GTC 4 Lusso“ ne išimtis. Naujasis „Ferrari“ modelis gavo ne tik naujo dizaino žibintus, pakabos komponentus ar galingesnį variklį. Automobilis taip pat gavo visiškai naują „Ferrari“ specialistų sukurtą informacijos ir pramogų sistemą, kurios pagalba galima keisti įvairiausius mašinos parametrus.
Anksčiau „Ferrari“ automobiliai naudojo šiek tiek pakeistą „Uconnect“ sistemą, kurią naudoja visi „Fiat-Chrysler“ koncerno kūriniai, tačiau italai sulaukę daugybės priekaištų, sugrįžo prie braižymo lentos ir pradėjo darbuotis ties visiškai nauja, analogų pasaulyje neturinčia sistema.
„GTC 4 Lusso“ turi lietimui jautrų ekraną, kuriame matoma kiekvienam vairuotojui ar automobilio keleiviui reikiama informacija. Pavyzdžiui, klimato kontrolės valdymas, šildomų sėdynių vėsinimas arba šildymas, navigacijos nustatymai ir pan.
Norite pamatyti kaip atrodo „Ferrari“ specialistų sukurta sistema? Žvilgtelėkite į žemiau esantį vaizdo įrašą.

REKLAMA

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų