Daugelį entuziastų turėtų nuliūdinti faktas, jog netrukus į pensiją išeisianti 1 serija bus paskutinis kompaktinės klasės modelis su galinių varančiųjų ratų pavara. Ar dėl to verta liūdėti? Iš dalies.
Kasdieniški ir niūrus 1 serijos modeliai bus komplektuojami su priekinių ratų pavara bei taupiais trijų bei keturių cilindrų motorais. Tuo tarpu „M Performance“ atributiką dėvintis modelis, bent jau techniškai, bus identiškas „X2 M35i“ modeliui. Tai reiškia, jog sportiška, „BMW“ automobiliams būdingu entuziazmu švytinti versija bus varoma itin pajėgaus keturių cilindrų motoro, gebančio išvystyti maždaug 300 arklio galių.
Ar „BMW“ planuoja pristatyti „M1“ ar „M2“ versijas? Ar „BMW M2“ taip pat atsisakys galinių varančiųjų ratų pavaros? Geras klausimas, kurio atsakymą sužinosime metų eigoje.