REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Benzino ir alyvos kokteilių gerbėjai – šiandien, ko gero, yra viena geriausių dienų automobilizmo istorijoje. „Lotus“ savo būstinėje pristatė absoliučiai naują ir ilgai lauktą modelį, su kuriuo gamintojas siekia pademonstruoti, jog dar nesiruošia užmiršti grynakraujų entuziastų.
Trumpam pamirškite „Porsche Cayman“ ar netgi „Alpine A110“, naujas „Lotus “ modelis atrodo tarsi būtų atvykęs iš absoliučiai kitos lygos, dizaino, dinamikos ir kainos atžvilgiu.

Benzino ir alyvos kokteilių gerbėjai – šiandien, ko gero, yra viena geriausių dienų automobilizmo istorijoje. „Lotus“ savo būstinėje pristatė absoliučiai naują ir ilgai lauktą modelį, su kuriuo gamintojas siekia pademonstruoti, jog dar nesiruošia užmiršti grynakraujų entuziastų.
Trumpam pamirškite „Porsche Cayman“ ar netgi „Alpine A110“, naujas „Lotus “ modelis atrodo tarsi būtų atvykęs iš absoliučiai kitos lygos, dizaino, dinamikos ir kainos atžvilgiu.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA


Paskutinis „Lotus“ su vidaus degimo varikliu
Pamirškite sunkiasvorius hibridus ar ką nors, kas yra elektrifikuota. „Lotus“ panoro paskutinį kartą surengti šventę tradiciniams, dabar jau ir senamadiškiems, vidaus degimo varikliams. Būtent todėl „Lotus Emira“ turi benzinu varomą motorą.
Deja, bet būtent šis modelis bus paskutinis šios rūšies atstovas, nes 2025 m. „Lotus“ parodys elektrinį sportinį automobilį, kuris šiuo metu kuriamas kartu su kolegomis iš „Alpine“.
Taigi, kas tai per automobilis? Tai – variklį per vidurį turintis,  dvivietis automobilis. Klasikinė formulė, kuri, beje, labai gerai žinoma „Lotus" būstinėje, tačiau šį kartą – jis truputėlį kitoks.  Jei „Lotus Evora" nepavyko įgyti taip trokštamo populiarumo, tai „Lotus Emira" buvo sukurtas tam, kad įveiktų „Porsche Cayman" ir kitus panašius sportinius automobilius jų pačių žaidimų aikštelėje.
Atsižvelgdami į potencialių klientų poreikius, „Lotus“ pasiūlys du skirtingus pakabos nustatymus. „Tour“ pakaba buvo pritaikyta kasdieniam naudojimui, užtikrinanti optimalų „Lotus“ dinaminių savybių ir patogesnio važiavimo derinį. „Sport“ galima įsigyti su papildomai įsigyjamu „Lotus Drivers Pack" paketu, kuriame pakabos nustatymas yra šiek tiek standesnis, kad būtų pagerintos dinaminės galimybės ir vairavimo pojūčiai.

REKLAMA

„Lotus Emira“ sieks įtikinti, jog „Porsche Cayman“ nėra vienintelis pasirinkimas


Dviejų variklių pasirinkimai
Pastarąjį dešimtmetį „Lotus“ buvo siejamas su „Toyota“ jėgainėmis, o tai nebuvo blogai. Greičiau atvirkščiai.
„Toyota“ varikliai buvo patikimi ir patvarūs, o ir įdėjus šiek tiek pastangų į jų patobulinimą – galingesni už serijinius. Šį kartą „Lotus Emira" turės du skirtingus variklių variantus, ir vienas iš jų yra gana intriguojantis.
Kadangi „Lotus" dabar priklauso tai pačiai bendrovei kaip ir „Volvo", o „Geely" turi „Daimler", gaminančios „Mercedes-Benz", akcijų, naujasis „Lotus Emira" turės keturių cilindrų, 2 litrų darbo tūrio variklį su turbokompresoriumi, kuris dabar naudojamas keliuose AMG modeliuose. Pavyzdžiui, A klasėje arba CLA Shooting Brake.

REKLAMA
REKLAMA

„Lotus Emira“ sieks įtikinti, jog „Porsche Cayman“ nėra vienintelis pasirinkimas


Šiuo metu nežinoma, kokią galią jis generuos, nes „Lotus" teigia, kad „Emira" turės 360 ir 400 arklio galių generuojančius variklius. Gamintojas sako, jog galingiausia versija sprintą nuo 0 iki 100 km/val. įveiks greičiau nei per 4,5 sekundės ir pasieks maksimalų 290 km/val. greitį.
Be to, keturių cilindrų varikliai turės dvigubos sankabos pavarų dėžę, o efektingasis „Toyota V6" bus poruojamas su tradicine automatine pavarų dėže arba (pasiruoškite nudžiugti) mechanine pavarų dėže. Smagu matyti, kad šiais laikais ne tik „Porsche" toliau investuoja į mechanines pavarų dėžes. Ir tai dar ne viskas.
„Lotus“ nusprendė naudoti senamadišką, bet daug tiksliau ir maloniau veikiančią hidraulinę vairo stiprintuvo sistemą, kuri visada buvo ir bus daug pranašesnė už elektrinį atitikmenį.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Lotus Emira“ sieks įtikinti, jog „Porsche Cayman“ nėra vienintelis pasirinkimas


Bus įperkamas
„Lotus“ tvirtai teigia, kad visiškai nauja „Emira" pakeis požiūrį į kompanijos automobilius. Kol lengvasis „Elise" visada bus skirtas užkietėjusiems entuziastams, „Lotus Emira“ sieks užimti tarpinę poziciją tarp „Porsche Cayman“ ir „Porsche 911“.
Ypač kainos, komforto ir kokybės srityse. Pavyzdžiui, Jungtinėje Karalystėje „Lotus Emira" kainuos šiek tiek mažiau nei 60 000 svarų sterlingų arba mažiau nei 72 000 eurų. Už grynakraujį europietišką sportinį automobilį, kuris atrodo kaip miniatiūrinis „Maserati MC20“. Tai, ko gero, geriausias dešimtmečio pasiūlymas.
 
 

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų