„488 GTE“ ir „488 GT3“ bus komplektuojamas su 3.9 litro darbinio tūrio, 8 cilindrų benzininiu varikliu. „GTE“ versijoje esantis motoras išvystys 670 arklio galių, o „GT3“ tipo varžyboms skirtame bolide sumontuotas agregatas išspaus 550 arklio galių. Tuo tarpu vizualiai abudu bolidai ir jų konstrukcija niekuo nesiskiria.
„Ferrari“ per keturis, penkerius tikisi pagaminti maždaug 100 - 150 bolidų, kurie bus skirti privačioms komandoms iš viso pasaulio.
Kitąmet šis automobilis debiutuos Europos žiedinių lenktynių čempionate ir Šiaurės Amerikos žiedinių lenktynių pirmenybėse.
„Ferrari“ kitų metų automobilių sporto sezoną pradės su visiškai nauju bolidu. Praėjusį savaitgalį „Mugello“ lenktynių trasoje „Ferrari“ pademonstravo ne vieną, bet du „488 GTE“ ir „488 GT3“ bolidus, kurie privačioms komandoms bus prieinami jau kitą mėnesį.
„Ferrari“ tik prieš keletą mėnesių pristatė gerokai atnaujintą „488 GTB“ super-automobilį su visiškai nauju turbo-benzininiu varikliu, tad lenktynėms paruošto bolido pristatymas pagal kitų gamintojų standartus yra pakankamai ankstyvas.
„Ferrari“ kitų metų automobilių sporto sezoną pradės su visiškai nauju bolidu. Praėjusį savaitgalį „Mugello“ lenktynių trasoje „Ferrari“ pademonstravo ne vieną, bet du „488 GTE“ ir „488 GT3“ bolidus, kurie privačioms komandoms bus prieinami jau kitą mėnesį.
„Ferrari“ tik prieš keletą mėnesių pristatė gerokai atnaujintą „488 GTB“ super-automobilį su visiškai nauju turbo-benzininiu varikliu, tad lenktynėms paruošto bolido pristatymas pagal kitų gamintojų standartus yra pakankamai ankstyvas.

