Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Turbūt esate įpratę, jog, jeigu kalbame apie pakankamai seną „BMW" markės automobilį, tai dažniausiai būna „E30", „E28" ar galbūt net gi „M1", tačiau 1972 metais pirmą kartą pristatytas „E12" modelis pas mus retas svečias.
„BMW" šį modelį sukūrė tik su vien mintimi, jog jis galėtų konkuruoti ir išversti iš karaliaus posto „Mercedes Benz W114". Daugiau negu 700,000 pagamintų „E12" vienetų kalba patys už save. Vos pasirodęs prekybos salonuose, 5 serijos pradininkas tapo segmento lyderiu ir pavyzdžiu.
Praėjus daugiau negu keturiasdešimt metų po „E12" debiuto, pirmosios kartos 5 serija yra labai retas egzempliorius. Norint surasti pakankamai gero stovio ir sąlyginai prižiūrėtą egzempliorių, reikėtų įdėti daugybę pastangų arba .... turėti daug pinigų.
„Bertone" dizaino studijos sukurtos automobilio linijos iki šiol atrodo neprarado savo žavesio. Vis dėlto, išvysti tokį seną ir retą automobilį su dropu ir išvirtusiais ratais yra pakankamai keista.
Prieš jūsų akis yra 1980 metais pagamintas „E12" egzempliorius, kuris priklausė Deivydo močiutei. Taip, teisingai perskaitėte. Tai buvo pirmasis Deivydo senelės automobilis su kuriuo važinėjo iki pat savo mirties.
Po kapotu slypi „M20B20" variklis su „Solex 4a1" karbiuratoriumi. Galios nėra labai daug, tačiau užtenka priversti automobilį slysti šonu. Ką Deivydas dažniausiai ir mėgsta daryti.
Deivydas teigia, jog teko atgaivinti spalvą, keletą kėbulo detalių bei atsikratyti rudžių, kurios yra pagrindinė šio modelio problema.
Be sportinio „Momo Corse Alpina" vairo, automobilio interjeras yra toks pats, kokį suprojektavo „BMW" inžinieriai. Deivydas teigia, jog keisti nieko nenori, nes jam jis patinka toks, koks yra.
Mūsų nuomone, šio automobilio tobulumo receptas slypi paprastume. Jokių išskirtinių kėbulo detalių ar madingos orinės pakabos. Pakankamai įprasti „Bilstein" firmos amortizatoriai, „FK" firmos spyruoklės ir „BBS" lengvo lydinio ratlankiai.
Šiam modeliui daugiau nieko ir nereikia. Tokie minimalūs pakeitimai šį modelį priverčia atrodyti stulbinamai. Šiuo egzemplioriumi Deivydas nori parodyti, jog posakis - Mažiau yra daugiau iš tiesų egzistuoja.
Nuotraukos - Conek
Turbūt esate įpratę, jog, jeigu kalbame apie pakankamai seną „BMW" markės automobilį, tai dažniausiai būna „E30", „E28" ar galbūt net gi „M1", tačiau 1972 metais pirmą kartą pristatytas „E12" modelis pas mus retas svečias.
„BMW" šį modelį sukūrė tik su vien mintimi, jog jis galėtų konkuruoti ir išversti iš karaliaus posto „Mercedes Benz W114". Daugiau negu 700,000 pagamintų „E12" vienetų kalba patys už save. Vos pasirodęs prekybos salonuose, 5 serijos pradininkas tapo segmento lyderiu ir pavyzdžiu.
Praėjus daugiau negu keturiasdešimt metų po „E12" debiuto, pirmosios kartos 5 serija yra labai retas egzempliorius. Norint surasti pakankamai gero stovio ir sąlyginai prižiūrėtą egzempliorių, reikėtų įdėti daugybę pastangų arba .... turėti daug pinigų.
„Bertone" dizaino studijos sukurtos automobilio linijos iki šiol atrodo neprarado savo žavesio. Vis dėlto, išvysti tokį seną ir retą automobilį su dropu ir išvirtusiais ratais yra pakankamai keista.
Prieš jūsų akis yra 1980 metais pagamintas „E12" egzempliorius, kuris priklausė Deivydo močiutei. Taip, teisingai perskaitėte. Tai buvo pirmasis Deivydo senelės automobilis su kuriuo važinėjo iki pat savo mirties.
Po kapotu slypi „M20B20" variklis su „Solex 4a1" karbiuratoriumi. Galios nėra labai daug, tačiau užtenka priversti automobilį slysti šonu. Ką Deivydas dažniausiai ir mėgsta daryti.
Deivydas teigia, jog teko atgaivinti spalvą, keletą kėbulo detalių bei atsikratyti rudžių, kurios yra pagrindinė šio modelio problema.
Be sportinio „Momo Corse Alpina" vairo, automobilio interjeras yra toks pats, kokį suprojektavo „BMW" inžinieriai. Deivydas teigia, jog keisti nieko nenori, nes jam jis patinka toks, koks yra.
Mūsų nuomone, šio automobilio tobulumo receptas slypi paprastume. Jokių išskirtinių kėbulo detalių ar madingos orinės pakabos. Pakankamai įprasti „Bilstein" firmos amortizatoriai, „FK" firmos spyruoklės ir „BBS" lengvo lydinio ratlankiai.
Šiam modeliui daugiau nieko ir nereikia. Tokie minimalūs pakeitimai šį modelį priverčia atrodyti stulbinamai. Šiuo egzemplioriumi Deivydas nori parodyti, jog posakis - Mažiau yra daugiau iš tiesų egzistuoja.
Nuotraukos - Conek