mažos taršos zonos

Šiame puslapyje rasite informaciją apie gairę pavadinimu „mažos taršos zonos“. Visi straipsniai, video, nuotraukos, komentarai patalpinti tv3.lt naujienų portale apie gairę pavadinimu „mažos taršos zonos“.

Vairuotojų dėmesiui: nusprendė, kur ir kada ribos taršių automobilių eismą

Seime priėmė sprendimą, kuriame numatyta, kad nustatytose miestų zonuose būtų ribojamas arba draudžiamas taršių automobilių eismas. Seimas pritarė tai numatantiems Alternatyviųjų degalų įstatymo pakeitimams. Už balsavo Seimo 121 narys, susilaikė du parlamentarai.

Vairuotojų dėmesiui: aiškėja, kur ir kada ribos taršių automobilių eismą

Seime kelią stumiasi projektas, kuriame numatyta, kad nustatytose miestų zonuose būtų ribojamas arba draudžiamas taršių automobilių eismas. Aplinkos apsaugos komitetas po svarstymo pritarė Alternatyviųjų degalų įstatymo pakeitimams. Kad įstatymas įsigalėtų, tam dar turės pritarti dauguma parlamentarų.

Vairuotojų laukia pokyčiai: aiškėja, kur ribos taršių automobilių judėjimą

Nuo šių metų pradžios miestuose turėjo atsirasti mažos taršos zonos, kuriose būtų ribojamas taršių automobilių eismas. Visgi nei miestai spėjo nustatyti tokias zonas, nei ministerija pateikė rekomendacijas savivaldybėms. Dabar planuojama, kad tokios zonos atsiras nuo 2025 m., nors kai kuriuose miestuose automobilių eismas miestų centruose bus pradėtas riboti jau šią vasarą.

Miestuose – mažos taršos zonos: daliai vairuotojų teks mokėti už įvažiavimą

Lietuvos miestai mažinti oro taršos neskuba. Nuo šių metų įsigaliojo įstatymas, kuris numato, kad visose šalies savivaldybėse turi būti nustatytos mažos taršos zonos. Tai teritorijos, kuriose taršiausių automobilių vairuotojams tektų mokėti už įvažiavimą, tačiau regionų politikai šią tvarką tiesiog ignoravo ir nieko nedarė. Dėl to Seimas bando taisyti neveikiantį įstatymą.

Nuo naujųjų Lietuvoje atsiras mažos taršos zonos: kas tai?

Lietuvos savivaldybės yra įpareigotos iki kitų metų pradžios nustatyti mažos taršos zonas savo teritorijose, tačiau dalis tautiečių net neįsivaizduoja, ką tai reiškia.  Naujienų portalo tv3.lt laidoje „Dienos pjūvis“ Vilniaus miesto savivaldybės Eismo organizavimo skyrius vedėjas Rimantas Baravykas ir žurnalo „Auto Bild“ vyriausiasis redaktorius, automobilių ekspertas Vitoldas Milius paaiškino, apie ką čia kalbama.
2022-11-20

Vairuotojų sostinėje laukia pokyčiai: sunkesnis patekimas į centrą, mokamas parkavimas rajonuose

Per artimiausius metus Vilniaus vairuotojai patirs ne vieną pokytį. Numatoma, kad mieste atsiras zonos, į kurias negalės patekti vairuojantys taršius automobilius. Taip pat ketinama spręsti stovėjimo vietų trūkumą gyvenamuosiuose rajonuose ir plėsti mokamą stovėjimą juose. Plėsis ir kilpinio eismo naudojimas – jis bus įgyvendintas ne tik senamiestyje.

DIENOS PJŪVIS. Nuo Naujųjų – pokyčiai vairuotojams: kas keisis?

Lietuvos savivaldybės yra įpareigotos iki kitų metų pradžios nustatyti mažos taršos zonas savo teritorijose. Kaip tai bus įgyvendinama? Ar miestai užsivers taršiems automobiliams? Ar tai paskatins gyventojus persėsti į viešąjį transportą ir keliones pėsčiomis? Apie tai naujienų portalo tv3.lt aktualių pokalbių laidoje „Dienos pjūvis“ diskutuoja Vilniaus miesto savivaldybės Eismo organizavimo skyrius vedėjas Rimantas Baravykas ir žurnalo „Auto Bild“ vyriausiasis redaktorius, automobilių eks...

Kazlų Rūdos meras sako, kad „valdžia kosmose“: „Turime įgyvendinti neapgalvotus, beprasmius sprendimus“

Kazlų Rūdos meras Mantas Varaška pasipiktinęs valdžios sprendimu nuo kitų metų savivaldybėse įvesti mažos taršos zonas. Pasak jo, tai neapgalvotas ir beprasmis sprendimas. Feisbuke M. Varaška pasidalino savo nuomone, apie mažos taršos zonas, kurios, pagal įstatymą, turi būti nustatytos visų miestų savivaldybėse iki kitų metų pradžios.

Mokamas įvažiavimas į miesto centrą: netrukus Lietuvoje atsiras mažos taršos zonos

Iki Naujųjų metų Lietuvos miestai turi nustatyti mažos taršos zonas savo teritorijose. Kol vieni svarsto, kaip tai atrodys ir kalba apie geresnę infrastruktūrą pėstiesiems, kiti jau turi planą per daugiau nei penkmetį apmokestinti taršių automobilių įvažiavimą į miesto centrą.
REKLAMA
REKLAMA
Į viršų