autobusų vairuotojai
Šiame puslapyje rasite informaciją apie gairę pavadinimu „autobusų vairuotojai“. Visi straipsniai, video, nuotraukos, komentarai patalpinti tv3.lt naujienų portale apie gairę pavadinimu „autobusų vairuotojai“.
Pamatęs, ką veikia autobuso vairuotojas, žodžių į vatą nevyniojo: parodė visiems
Su naujienų portalo „Kas vyksta Kaune“ redakcija susisiekė pasipiktinęs kaunietis. Jis pranešė, jog kovo 14 d., apie 14.40 val., 54 maršruto autobuse, vairuotojas elgėsi neadekvačiai, rodė necenzūrinius ženklus ir neišleido vaiko, kuris „pražiopsojo“ savo sustojimą.
Kaip pranešė autobusu keliavęs vyras, „54 maršruto autobuso vairuotojas nuo „Megos“ pradėjo neadekvačiai važiuoti, keiktis ant kitų vairuotojų, lėkti beprotišku greičiu.
Autobuso vairuotoja Janina piktinasi nerealiais darbo reikalavimais: „Negali taip važiuot, kaip Šumacheris“
Rugsėjo pradžia keleiviams tapo tikru išbandymu – kai kurių maršrutų autobusai tiesiog dingo – jų žmonės skundėsi nesulaukiantys ir po 45 minutes. Kas pikčiausia, informacijos, kad kai kurie reisai nuimti, keleiviai neranda.
Stotelėse kabantys grafikai dar vasariniai, o dabartiniai net programėlėse neatitinka realybės. Vežėjai skundžiasi, kad trūksta vairuotojų, o vairuotojai darbą meta dėl nerealių valdžios grafikų ir dėl per mažų algų.
Piktinasi autobusų vairuotojų elgesiu: nesilaiko tvarkaraščio, o duris užtrenkia prieš nosį
Nemažai Lietuvos gyventojų naudojasi viešuoju transportu. Ne paslaptis, kad pasitaiko atvejų, kai vairuotojai į stoteles atvyksta per anksti ar per vėlai, nepalaukia autobuso link bėgančio žmogaus, atidaro ne visas dureles, todėl keleiviai nespėja įlipti ar išlipti.
Keletas keleivių pasidalino savo neigiamomis patirtimis ir įspūdžiais dėl viešojo transporto vairuotojų elgesio.
Lietuvoje gali nelikti autobusų vairuotojų: „Šeimai net neužtenka, o kur jaunesni ateis, paskolos, viskas“
Lietuvoje po penkerių ar dešimties metų gali nelikti, kas vairuos autobusus. Jau šiuo metu, Keleivių vežimo asociacijos duomenimis, trūksta maždaug tūkstančio autobusų ir troleibusų vairuotojų.
Be to, didžioji dalis turinčių teisę vairuoti autobusus ir troleibusus yra penkiasdešimtmečiai ir vyresni. Vairuotojai atkerta, kad jauni žmonės nenori sėsti prie autobuso vairo dėl menko atlygio už atsakingą darbą.
Prie vairo Egidijui šiandien teks praleisti 8 valandas. Pusvalandį turės atokvėpio.
Kaune dirbantį italą labiausiai nustebino autobusų vairuotojai
Italą Luciano galima sutikti už prekystalio Centriniame Kauno turguje prekiaujantį vaisiais ir daržovėmis. Prieš porą metų kartų su savo žmona Vaida iš Italijos į Kauną gyventi atvykęs paslaugus užsienietis greitai užkariavo daugelio pirkėjų simpatijas. Luciano nesunkiai prisitaikė prie lietuviško gyvenimo ritmo ir neblogai pramoko lietuviškai. Jei prireikia – susikalbėti su pirkėjais padeda žmona, su kuria ir darbuojasi turguje.
Autopilotas pagal autobusų vairuotojus
Sunkus tas autobusų vairuotojų darbas. Jis ne tik atsakingas, bet ir velniškai nuobodus. Juk tuo pačiu maršrutu važiuoti tenka galybę kartų. Todėl visai nenuostabu, kad autobusų vairuotojai labai dažnai susigalvoja smagių užsiėmimų, kurie blaško nuobodulį, tačiau visiškai nesiderina su vairavimu.
Siūlome jums pažiūrėti keletą vaizdelių, kuriuose užfiksuoti įvairių pasaulio kraštų vairuotojai, kurie vairuodami užsiima velnias žino kuo.