Ispanijos grupė, kurios kiti prekių ženklai yra „Massimo Dutti“, „Bershka“ ir „Pull&Bear“, vasario-balandžio mėnesiais uždirbo 1,3 mlrd. eurų grynojo pelno – tik 0,8 proc. daugiau nei prieš metus.
Nors tai buvo naujas pirmojo finansinių metų ketvirčio rekordas ir atitiko „FactSet“ kalbintų analitikų prognozių vidurkį, augimas buvo gerokai kuklesnis nei tas, prie kurio „Inditex“ buvo įpratusi pastaraisiais metais, pasibaigus pandemijos sukeltai krizei.
Pardavimų pajamos didėjo 1,5 proc. iki 8,27 mlrd. eurų, o tai – taip pat gerokai lėčiau nei paprastai ir lėčiau nei tikėjosi rinka.
Šalims ir kompanijoms visame pasaulyje teko prisitaikyti prie JAV prezidento Donaldo Trumpo muitų cunamio, pradėjusio balandžio 2-ąją ir sukėlusio susirūpinimą, kad jis gali sukelti pasaulinę recesiją.
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!