Karolis Birgilas / Savaitraštis „Ekonomika.lt“

Žaidžiant puikų kompiuterinį žaidimą, galima pagalvoti, kad jo kūrėjas negyvena tokio aktyvaus gyvenimo kaip pagrindinis herojus. „NoBrakes Games“ komanda laužo šį stereotipą.

Kompanijos biuro automobilių aikštelėje išsiskiria viena mašina – raliui paruoštas baltas „Subaru Impreza“ modelis. Juo šiandien į darbą atvažiavo „NoBrakes Games“ vadovas Tomas Sakalauskas.

Nuo tarptautinio verslo iki žaidimų

Tame pačiame pastate yra įsikūrusi tarptautinė informacinių technologijų (IT) kompanija, kuriai jis vadovavo. Ilgainiui veikla išsišakojo į atskirą verslo procesų valdymo produktą ir žaidimų kūrimą.

„Su ta pačia komanda 2012 metais vykome į „App Camp“ renginį, kur pristatėme ralio žaidimą. Žmonėms patiko, taigi nusprendėme jį plėtoti“, – apie žaidimo „NoBrakes Rally“ pradžią pasakoja T. Sakalauskas. Tuo metu jau buvo įkurta „NoBrakes Games“ mažoji bendrija, kuri renginyje „AppCampus“ pristatė seną savo projektą „Pocket Sheep“, sulaukusį investicijų iš „Microsoft“ ir „Nokia“.

REKLAMA

Savam krašte pranašas nebūsi

Komandai pasisekė ir su „Pocket Sheep“ žaidimu, kurį pokalbio metu T. Sakalauskas vadino tiesiog „avytėmis“. Šio žaidimo esmė – liečiant ekraną suvaryti aveles į specialų aptvarą. „Avytes“ galima žaisti abiejose mobiliosiose „Windows“ platformose, tačiau Lietuvoje šis žaidimas nėra populiarus. „Šeimų žaidimų kategorijoje Lietuvoje jis net nėra pirmaujantis produktas, o Australijoje tai populiariausias žaidimas. Aišku, jie turi savo sentimentų“, – teigė technologijų vadovas.

Dar vienas komandos darbas – lenktynių žaidimas, kurį žaidžiant reikia vairuoti ralio automobilį realiai egzistuojančiuose keliuose. Šie į žaidimą yra įkeliami per „Bing“ žemėlapių programą. Nors visi komandos nariai yra ralio fanatikai ir dalyvauja tikrose mėgėjų varžybose, žaidžiant „No Brakes Rally“ ši patirtis padeda tik iš dalies.

Aistra akina

„Akcentuojame savo aistrą raliui ir kalbėdamiesi su partneriais. Tačiau reikia elgtis atsargiai, nes jei darai tai, kas tau patinka, gali padaryti, kad patiks tik tau. Tai ir buvo pirmojo žaidimo klaida – orientavomės tik į ralį“, – savikritiškai kalbėjo T. Sakalauskas. Jis pabrėžė, kad tai padėjo kuriant žaidimo fiziką, tačiau orientavimasis į ralio discipliną neleido žaidimui populiarėti visu pajėgumu.

„No Brakes Rally“ populiarus Didžiojoje Britanijoje, kur yra šios sporto šakos kultūra, ir Australijoje. Lietuvoje automobilių sportas nėra toks mėgstamas, kad būtų galima sulaukti sėkmės“, – rinkų skirtumus atskleidė pašnekovas.

Artimiausias „NoBrakes Games“ projektas yra kitas lenktynių simuliatorius, kurį kuriant bus orientuojamasi į platesnį žaidėjų ratą, patobulintą vieno žaidėjo režimą ir trasų kūrimą. Taip pat planuojama, kad jis sujungs visas tris „Microsoft“ žaidimų platformas – „Windows Phone“,„Windows 7” ir „Xbox“.


Rašyti komentarą...
SKAITYTI KOMENTARUS (0)
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
REKOMENDUOJAME
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
Į viršų