Labai gaila, kad Lietuvoje kitų šalių reklaminės kampanijos yra pakankamai retos viešnios. Jei neturite galimybės žiūrėti Discovery, Travel ar National geography kanalų, vargu ar iš vis galėtumėte įvardinti matę kitos šalies reklamą.
Greičiausiai taip yra todėl, kad kaip turistai mes iš tiesų mažai kam įdomūs. Tuo tarpu šiek tiek panaršius internete, galima rasti įdomių kampanijų pavyzdžių. Štai praeitą savaitę Kanados turizmo komisija (Canadian Tourism Commission) skyrė po 10 milijonų dolerių dvejus metus iš eilės reklamuoti Kanadą. Kūrybinį konkursą laimėjo DDB Canada, kurios sukurta koncepcija „vietiniai žino“ (LOCALS KNOW) bus skleidžiama per spaudą, televiziją bei internetą. Ši kampanija yra Kanados vyriausybės ekonomikos stimuliavimo plano pasekmė. Pasak aukšto Kanados vyriausybės pareigūno Honourable Diane Ablonczy „šis sprendimas yra dvikryptė turizmo lėšų pritraukimo strategija“. Viena kryptis – užsienio turistai, tačiau svarbesnė antroji, nukreipta į pačius kanadiečius. Aš tikiu, kad ši reklaminė kampanija paskatins daugelį kanadiečių atrasti jų šalį iš naujo ir tokiu būdu išleisti turizmui skirtus pinigus namuose.
Visi besidomintys, kampanijos svetainėje www.localsknow.ca gali rasti įdomių ir egzotinių Kanados kampelių, apie kuriuos iki šiol nežinojo. Čia taip pat yra speciali vieta, kur įdomias vietas aprašyti, pateikti video ar foto medžiagą gali svetainės lankytojai.
Kampanija transliuojama šalies mastu ir apims visas Kanados provincijas. Prie projekto prisideda Kanados skrydžių bendrovės, reklamą talpindamos savo lėktuvuose.