„Iki Lietuvos“ generalinė direktorė Nijolė Kvietkauskaitė sako, kad bendrovei pernai pavyko sėkmingai konkuruoti rinkoje.
„Tebesitęsiantį geopolitinį nesaugumą lydėjo ne tik visuomenės, verslo nerimas, bet ir dar ilgą metų dalį nesitraukusi infliacija, o metų pabaigoje prasidėjusi defliacija. Tai lėmė itin įtemptą konkurencinę kovą ir metiniai finansiniai rezultatai rodo, kad pasirinkome teisingą taktiką“, – pranešime teigė N. Kvietkauskaitė.
Pasak bendrovės, apyvartos augimą 2023-iaisiais lėmė tinklo plėtra, atnaujintos parduotuvės bei kiti veiksniai.
„Metai buvo stiprūs plėtros prasme, visoje šalyje investavome į naujas parduotuves ir jau pamėgtų atnaujinimą. Pristatėme naują parduotuvių koncepciją, suvienodinome formatus“, – sakė N. Kviekauskaitė.
Bendrovė pernai investicijoms skyrė apie 48 mln. eurų, iš jų maždaug 19 mln. eurų – į plėtrą ir parduotuvių rekonstrukciją: ji atidarė šešias naujas parduotuves, tris autonomines, rekonstravo dar 11.
Įmonės valdomos prekių pristatymo į namus platformos „LastMile“ pajamos pernai siekė 887,64 mln. eurų, startuolis uždirbo 252 tūkst. eurų bendro pelno.
Tarptautinei „Rewe“ grupei priklausantis tinklas „Iki“ Lietuvoje valdo 243 parduotuves, jame dirba apie 5,5 tūkst. darbuotojų.