(Scanpix)

(Scanpix)

Aimee Drolet, Normertas Schwarzas ir Carolyn Yoon knygoje „Senstantis vartotojas“ apžvelgia senatvės poveikį žmogaus spendimų priėmimo procesui.

Senstančios Vakarų visuomenės suvokimas leistų priimti geresnius verslo ir investicijų sprendimus, juk didelė klientų dalis yra garbaus amžiaus žmonės, kurie, kaip parodė tyrimai, sprendimus priima visai kitaip nei jauni pardavimų konsultantai. Tai kas atrodo kaip žavus pasiūlymas jaunuoliui, amžiaus saulėlydžio sulaukusiam asmeniui gali būti visiškai nepriimtina.

Žmonėms senstant kinta jų suvokimas apie likusį gyventi metų skaičių. Žmonės suvokia, kad lieka vis mažiau laiko priimti vienus ar kitus sprendimus. Ši nuovoka keičia sprendimų priėmimo procesą. Vyresnio amžiaus žmonės yra linkę orientuotis į dabartį ir nori gauti patirtį čia ir dabar.

Senatvėje žmonės kur kas labiau vertina socialinius ryšius, bendravimą ir bičiulystę.

 Tuo tarpu jauni žmonės, kurie prieš akis dar turi visą gyvenimą, yra linkę priiminėti į ateitį nukreiptus sprendimus ir kur kas lengviau susitaiko su ta aplinkybe, kad pasitenkinimas bus pasiektas ne dabar, o tik po kurio laiko.



Tyrimas parodė, kad ilgainiui keičiasi laiko suvokimo perspektyva ir individo tikslai. Jaunystėje žmogus siekia gauti kuo daugiau žinių ir informacijos, kurią ateityje galėtų panaudoti savo gerovės kūrimui, tuo tarpu senatvėje šis tikslas nublanksta ir jį išstumia emocinio pasitenkinimo poreikis.



Bendraujant su vyresnio amžiaus klientais pravartu akcentuoti, kad gyvenimas yra trumpas, todėl verta iš jo išspausti viską, kas tik įmanoma. Vargu, ar senolį sudomins garantija, kad produktas veiks dar 20 metų. Verčiau jau pabrėžkite tai, kaip nuostabiai šis daiktas veiks šiandien ir rytoj.


Siūlant prekes ir paslaugas šios amžiaus grupės asmenims verta išryškinti emocines siūlomo sprendimo puses. Pabrėžkite kaip jūsų siūloma paslauga pagelbės mėgautis gyvenimu, draugais ir artimaisiais.



Venkite pernelyg daug skaičių ir statistikos. Vyresni žmonės yra imlesni emocijoms ir šiltam bendravimui nei beveidžiams grafikams.

Ir paskutinis patarimas – sukurkite malonią atmosferą. Jaunam pirkėjui maloni aplinka tėra antraeilis dalykas, tuo tarpu vyresnį pirkėją emociniai dirgikliai veikia stipriau. Jug jis nori mėgautis kiekviena trumpėjančio gyvenimo minute, tad net ir esant nuostabiam pasiūlymui toks pirkėjas gali nusigręžti vos tik pardavėjas pademonstruos savo šaltumą.

Patogiausias būdas sužinoti daugiau - sekti naujienas mūsų „Facebook“ paskyroje!

Nėra komentarų. Būk pirmas - komentuok!

Top Video

Policininką nužudžiusio vyro žmona: jis sirgo depresija, bet daug metų nesigydė
DABAR RODOMA
Policininką nužudžiusio vyro žmona: jis sirgo depresija, bet daug metų nesigydė
DABAR RODOMA
TV3 Žinios. Narkevičius – vėl įvykių sūkuryje: Trakų rajone sustabdytas keliuko remontas kelia daug klausimų
DABAR RODOMA
TV3 Žinios. Skaičiai gąsdina: per karantiną 11400 į septintą dešimtį įkopusių asmenų neteko darbo
DABAR RODOMA
TV3 Žinios. Žada masinį tyrimą dėl Covid-19: aiškinsis, kokį imunitetą sugebėjome įgyti
DABAR RODOMA
Farai. Klaipėdoje BMW lėkė tarsi viesulas: taranavo automobilį ir išrovė medį
DABAR RODOMA
„Pasikalbėkim #IŠNAMŲ“ su Zuokiene apie savanorystę COVID-19 židinyje ir nemalonų vyro akibrokštą
DABAR RODOMA
TV3 Žinios. Nausėda gimtadienį sutiko Nidoje, keturių žvaigždučių viešbutyje
DABAR RODOMA
TV3 žinios. Lietuvoje savaitgalį – susirgimų koronavirusu šuolis
DABAR RODOMA
TV3 Žinios. Egzaminai prasidės birželio 22 d.: aiškėja tvarka, kaip jie vyks
DABAR RODOMA
TV3 Žinios. Koronaviruso židiniai plečiasi globos namuose: sergančiųjų daugėja Antaviliuose, Širvintose
REKLAMA
REKLAMA

×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
Į viršų