Ketvirtadienį Rygoje vykusio rinkodaros ir reklamos profesionalų forumo „Baltic Brand Forum 2019“ metu prekės ženklų apdovanojimų ceremonijoje televizijos kanalas TV3 buvo apdovanotas kaip įtakingiausias žiniasklaidos prekės ženklas Baltijos šalyse.

rinkodaros ir reklamos profesionalų forumo „Baltic Brand Forum 2019“ prekės ženklų apdovanojimų akimirkos, Photo Agency F64, D. Suļžics nuotr.

rinkodaros ir reklamos profesionalų forumo „Baltic Brand Forum 2019“ prekės ženklų apdovanojimų akimirkos, Photo Agency F64, D. Suļžics nuotr.

„DDB Latvia“ ir „Kapitāls Networks“ prekių ženklų rinkimus organizuoja jau 15 metų. Organizatoriai minėdami penkioliktąją sukaktį, pirmą kartą surengė prekių ženklų apdovanojimus Baltijos šalių lygiu. Prekių ženklai varžėsi 8 skirtingose kategorijose kiekvienoje šalyje (Lietuva, Latvija ir Estija) atskirai ir bendrai Baltijos šalyse. TV3 prekės ženklas gavo net 3 apdovanojimus: „Įtakingiausias žiniasklaidos prekės ženklas Lietuvoje“, „Įtakingiausias žiniasklaidos prekės ženklas Latvijoje“ ir „Įtakingiausias žiniasklaidos prekės ženklas Baltijos šalyse“. Estijoje TV3 prekės ženklas užėmė 3 vietą.

Prekės ženklų rinkimai yra paremti išsamiais žmonių gyvenimo būdo ir prekės ženklų tyrimais, atliekamais Baltijos šalyse.

„Mes nuoširdžiai džiaugiamės, kad TV3 tapo įtakingiausiu žiniasklaidos prekės ženklu Baltijos šalyse. Tai patvirtina mūsų žiūrovų pasitikėjimą kanalu, jo turiniu ir prekės ženklo vystymusi. Norėdami sustiprinti savo pozicijas, mes nuolatos stengiamės žiūrovui pasiūlyti įdomų, unikalų, įtraukiantį turinį – vietinius televizijos serialus ir laidas, profesionalias ir objektyvias žinias, taip pat geriausius užsienio filmus ir laidas. Iki metų pabaigos TV3 žiūrovai taip pat pamatys kanalo vizualinio identiteto pokyčius“, – apdovanojimą atsiėmęs kalbėjo„ All Media Baltics“ grupės generalinis direktorius Christian‘as Antingas.

REKLAMA

Christian‘ui antrino ir Mindaugas Rakauskas, TV3 komercijos direktorius, atsiėmęs Lietuvai skirtą apdovanojimą: „Jau penkiolika metų esame žiūrimiausias televizijos kanalas Lietuvoje. Tai reiškia, kad esame ir mylimi, ir reikšmingi rinkoje. Tai džiugina ir įpareigoja dar labiau stengtis. Nuoširdžiai dėkojame žiūrovams už lojalumą ir įvertinimą, o kolegoms ir partneriams – už įžvalgumą ir kasdienes pastangas būti aktualiais, įdomiais, tikrais rinkos lyderiais“.

Kaip sakė „Baltic Brand forum 2019“ reginio organizatorius ir agentūros „DDB Latvia“ vadovas Andris Rubīns, būti įtakingiausiu prekės ženklu rinkoje yra didelis laimėjimas. Tai reiškia ne tik aukštą produkto ar paslaugos įvertinimą, bet ir teigiamas emocijas bei nusiteikimą toliau likti lojaliu prekės ženklui. Auditorija yra ištikimesnė stipriems prekės ženklams, o prekės ženklo gerbėjai aktyviau rekomenduoja šiuos prekės ženklus draugams ir pažįstamiems. Pasaulyje, kuriame lengva bet ką nukopijuoti, tik prekės ženklas užtikrina tvarumą ir neribotas augimo galimybes.

Prekių ženklų rinkimai organizuojami nuo 2004 m. Tyrimus vykdo „DDB Consulting“ bendradarbiaudama su „RAIT Custom Research Baltic“ ir žurnalu „Kapitāls“. Šiais metais prekės ženklai buvo renkami šiose kategorijose: „Įtakingiausias žiniasklaidos prekės ženklas“, „Žaliausias prekės ženklas“, „Geriausias Baltijos šalių  „Start-Up‘as“ ir k.t.

„All Media Baltics“ grupei priklauso UAB „All Media Lithuania“, valdanti televizijos kanalus TV3, TV6 ir TV8, radijo stotį „Power Hit Radio“, naujienų portalą tv3.lt, didžiausią Baltijos šalyse vaizdo transliacijų internetu platformą „TVPlay“ ir „TVPlay Premium“ bei skaitmeninę palydovinę televiziją „TVPlay Home“.

Patogiausias būdas sužinoti daugiau - sekti naujienas mūsų „Facebook“ paskyroje!

Nėra komentarų. Būk pirmas - komentuok!

Top Video

Policininką nužudžiusio vyro žmona: jis sirgo depresija, bet daug metų nesigydė
DABAR RODOMA
Policininką nužudžiusio vyro žmona: jis sirgo depresija, bet daug metų nesigydė
DABAR RODOMA
TV3 Žinios. Narkevičius – vėl įvykių sūkuryje: Trakų rajone sustabdytas keliuko remontas kelia daug klausimų
DABAR RODOMA
TV3 Žinios. Skaičiai gąsdina: per karantiną 11400 į septintą dešimtį įkopusių asmenų neteko darbo
DABAR RODOMA
TV3 Žinios. Žada masinį tyrimą dėl Covid-19: aiškinsis, kokį imunitetą sugebėjome įgyti
DABAR RODOMA
Farai. Klaipėdoje BMW lėkė tarsi viesulas: taranavo automobilį ir išrovė medį
DABAR RODOMA
„Pasikalbėkim #IŠNAMŲ“ su Zuokiene apie savanorystę COVID-19 židinyje ir nemalonų vyro akibrokštą
DABAR RODOMA
TV3 Žinios. Nausėda gimtadienį sutiko Nidoje, keturių žvaigždučių viešbutyje
DABAR RODOMA
TV3 žinios. Lietuvoje savaitgalį – susirgimų koronavirusu šuolis
DABAR RODOMA
TV3 Žinios. Egzaminai prasidės birželio 22 d.: aiškėja tvarka, kaip jie vyks
DABAR RODOMA
TV3 Žinios. Koronaviruso židiniai plečiasi globos namuose: sergančiųjų daugėja Antaviliuose, Širvintose
REKLAMA
Užimtumo tarnyba (Fotodiena/Kristupas Kolodzeiskis)
Karantino metu įmonės ir įstaigos laikosi visų saugumo reikalavimų. Dalis jų klientus vis dar aptarnauja nuotoliniu būdu. Tačiau švelnėjant karantinui kyla nesusipratimų. ...
(nuotr. Broniaus Jablonsko)
Kasdien Lietuvoje registruojama dešimtys atvejų, kai jų būstuose įvyksta vandens užliejimas. Absoliuti dauguma – trys iš keturių – užliejimų fiksuojami butuose, nors dėl to ...
Ž. Mauricas (nuotr. stop kadras)
Kitaip nei per ankstesnę krizę, mūsų šalies ekonomika atsigaus bene sparčiausiai iš visų Europos Sąjungos šalių, įsitikinęs „Luminor“ vyriausiasis ekonomistas Žygimantas ...
Darbas biure (nuotr. 123rf.com)
Finansų ir draudimo įstaigose moterys uždirba mažiau, nei vyrai, o tai lemia moterų dominavimas klientų aptarnavimo sektoriuje, teigia Valstybinė darbo inspekcija (VDI). 20 ...
Pinigai (Fotobankas)
Ekonomikos metinis augimas Lietuvoje pirmąjį šių metų ketvirtį užfiksuotas vienintelėje iš Baltijos valstybių, rodo nacionalinių statistikos tarnybų duomenys. Per pirmus tris ...
REKLAMA

×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
Į viršų