Seimas linkęs nedrausti pavėžėjams iš klientų imti grynuosius

Seimas po svarstymo pritarė Kelių transporto kodekso pakeitimo įstatymo projektui, kuriuo numatoma aiškiau reglamentuoti keleivių vežimo už atlygį lengvaisiais automobiliais veiklą bei patikslinti pavėžėjų ir taksi veiklos sąlygas.

Vilnius birželį (nuotr. Juozo Skaros)

Svarstymo metu Seimas nusprendė atsisakyti anksčiau siūlyto draudimo pavėžėjams už suteiktą paslaugą atsiskaityti grynaisiais pinigais.

Už svarstomas pataisas balsavo 87 Seimo nariai, susilaikė 3 parlamentarai. Tam, kad įstatymo pataisos būtų priimtos, Seimas turės balsuoti dar kartą.

Pagal projektą, keleiviai lengvaisiais automobiliais už atlygį galėtų būti vežami dviem būdais: lengvaisiais automobiliais pagal užsakymą arba lengvaisiais automobiliais taksi.

Vežti keleivius už atlygį lengvaisiais automobiliais pagal užsakymą galėtų tik fiziniai asmenys, naudodamiesi keleivių vežimo organizatoriaus paslaugomis.Juo galėtų būti ne tik fizinis ar juridinis asmuo, bet ir kita svetur įregistruota organizacija.

Pavėžėjaiturėtų turėti ne mažesnį kaip 2 metų lengvojo automobilio vairavimo stažą ir būti nepriekaištingos reputacijos. Keleiviai būtų vežami už atlygį tik naudojantis vežimo organizatoriaus paslaugomis pagalsutartis.

REKLAMA

Keleivių vežimo organizatorius keleiviui prieš kelionę turėtų pateikti informaciją apie kelionės kainą, vairuotojo vardą ir pavardę, leidimo užsiimti pavėžėjimo veikla numerį.

Taksi paslaugas teikti būtų galima kelių transporto priemonėmis, turinčiomis ne daugiau kaip 9 sėdimąsias vietas, įskaitant ir vairuotojo vietą.

Leidimai lengvaisiais automobiliais taksi ir pavėžėjimo veiklai vykdyti šiuo metu išduodami savivaldybėse, nuo 2020 metų liepos juos turėtų išduoti Transporto saugos administracija.

Lietuvoje pavėžėjaidirba nuo 2017 metų, kai į rinką atėjo „Uber".


Rašyti komentarą...
SKAITYTI KOMENTARUS (0)
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
Į viršų