„BMW X3“. (nuotr. Gamintojo)

„BMW X3“. (nuotr. Gamintojo)

Vokietijos koncernas „BMW Group“ atnaujina vieną populiariausių savo modelių – padidinto pravažumo, arba SAV (Sports Activity Vehicle) segmento automobilį „BMW X3“. 2010 m. pasirodęs antros kartos „BMW X3“ dabar vairuotojus pasitiks atnaujintu vidaus bei išorės dizainu, o nauji dyzeliniai varikliai automobiliui suteiks dar daugiau galingumo.

2003 m. pasirodęs „BMW X3“ tapo pirmuoju SAV klasės automobiliu ir nustatė šios klasės standartus: ypatingą važiavimo dinamiką, itin jaukų ir malonų interjerą, energingą veržlumą, mažas degalų sąnaudas ir anglies dvideginio emisijas. 2010 m. debiutavęs antrosios kartos „BMW X3“ automobilis tęsė savo pirmtako sėkmę ir įsitvirtino kaip lyderis savo klasėje.

REKLAMA

Vidutinės naujojo automobilio degalų sąnaudos – 4,7-8,3 litrai 100 kilometrų, anglies dvideginio emisijos – 124-193 g/km. Naujos kartos dyzeliniai varikliai dar labiau padidina „BMW X3“ galingumą, tuo pačiu sumažindami degalų sąnaudas. Atnaujintas išorės ir vidaus dizainas, stilistinės permainos, įgyvendintos atsižvelgus į klientų poreikius, padaro automobilį dar praktiškesniu ir patogesniu tiek vairuotojui, tiek keleiviams.

„BMW X3“. (nuotr. Gamintojo)

„BMW X3“. (nuotr. Gamintojo)

Vizualiai naujasis „BMW X3“ atrodo dar galingiau negu jo pirmtakas. Jis pasižymi naujais, modifikuotais apskritais priekiniais žibintais, dar labiau akį traukiančiomis priekinėmis grotelėmis, naujais priekiniais ir galiniais buferiais bei šoniniais veidrodėliais su integruotais posūkio signalais. Visa tai jau gerai pažįstamam „BMW X“ modelių dizainui suteikia dar daugiau patrauklumo.

Automobilio interjerui atnaujinimai suteikia dar stipresnį išskirtinumo ir kokybės pojūtį. Chrominės apdailos, patogus ir blizgantis juodas valdymo pultas automobilio viduryje su papildomai pasirenkama automatine klimato kontrolės sistema ir judančiu dangteliu, kuris paslepia pultą, kai šis nenaudojamas, išryškina automobilio aukščiausią klasę. Naujos išorės spalvos, sėdynių apdailos dizainas, medinės apdailos juostelės ir lengvo lydinio ratlankiai suteikia automobiliui dar daugiau rafinuoto individualumo.

Naujas „xLine“ įrangos paketas savo ruožtu leidžia „BMW X3“ savininkams dar labiau pajusti dinamišką ir veržlų „BMW X3“ charakterį. Tuo tarpu papildomai pasirenkamos „Smart Opener“ funkcijos, tokios kaip automatiškai užsidaranti bagažinė, dar labiau padidina automobilio funkcionalumą.

REKLAMA

Naujojo „BMW X3“ pirkėjai galės pasirinkti iš keturių dyzelinių ir trijų benzininių variklių, kurių galia siekia nuo 110 kW/150 AG iki 230 kW/313 AG. Patys moderniausi varikliai su „BMW TwinPower Turbo“ technologija garantuoja puikias eksploatacines savybes ir mažas degalų sąnaudas, taip pat atitinka „EU6“ dujų išmetimo standartus.

Specialiai atnaujintam SAV klasės automobilio modeliui „BMW Group“ sukūrė 2 litrų darbinio tūrio dyzelinį variklį „xDrive20d“, kurio galia siekia 140 kW/190 AG. Vidutinės šio variklio kuro sąnaudos 100 km atstumui – 5-5,4 l. „X3 xDrive20d“ variklio galingumas, lyginant su senesniu „BMW X3“ modeliu, išauga maždaug 5 kW/ 6 AG, o degalų sąnaudos, kuomet sumontuota automatinė greičių dėžė, sumažėja 7,1 proc. Automobilyje taip pat montuojamas modernus „BMW EfficientDynamics“ technologijų paketas, kuriame galima rasti „Auto Start Stop“ funkciją, važiavimo nuokalnėn išjungus variklį funkciją ir papildomų sistemų įjungimo tik esant poreikiui funkciją. Visa tai padeda pasiekti žemiausias degalų sąnaudas ir emisijas savo segmente. Reikšmingai prie mažesnių anglies dvideginio emisijų prisideda ir ketvirtos kartos mažo pasipriešinimo riedėjimui padangos.

Naujasis „BMW X3“ taip pat išreiškia koncerno ryžtą dar labiau sujungti vairuotoją, automobilį ir išorinį pasaulį. Šioje srityje „BMW Group“ yra neginčijamas lyderis. Tarp naujų „BMW ConnectedDrive“ funkcijų, randamų automobilyje, yra „iDrive“ valdymo pultas su integruotu lietimui jautriu ekranu, leidžiančiu įvesti tekstą pirštų judesiais, automobilio statymo pagalbos sistema, spalvotas „BMW Head-Up“ ekranas, nuo apakinimo naktį sauganti „High Beam“ pagalbos sistema ir „Driving Assistant Plus“ sistema, į kurią įeina įvairios vairuoti padedančios sistemos.

REKLAMA

Atnaujintas buvo ir automobilių vidus, kuriame itin maloni aplinka dera su padidintu funkcionalumu. Vartotojui draugiška „iDrive“ valdymo svirtis dabar kiekviename modelyje įdiegiama kaip standartas. Kartu su „Professional“ navigacijos sistema „iDrive Touch“ valdymo sistema leidžia vairuotojui valdyti įvairias automobilio funkcijas daug patogiau. Pavyzdžiui, jos lietimui jautrus ekranas sudaro galimybę įvesti kelionės tikslą liečiant ekraną tik vienu pirštu, vairuotojui netenka naudoti jokių papildomų mygtukų.

„BMW ConnectedDrive“ taip pat suteikia galimybę sužinoti apie kamščius realiu laiku. Daug šiai sistemai sukurtų aplikacijų leidžia naudotis „Facebook“ ir „Twitter“, AUPEO! Internet radiju ir tokiomis muzikos klausymosi platformomis kaip “Napster” ar “Deezer”.

Lietuvoje atnaujintą „BMW X3“ bus galima užsisakyti jau šią vasarą. Automobilio kaina prasidės nuo 132,8 tūkst. litų.

 

Patogiausias būdas sužinoti daugiau - sekti naujienas mūsų „Facebook“ paskyroje!

Nėra komentarų. Būk pirmas - komentuok!

Top Video

Gero vakaro šou. „TV Pagalbos“ žvaigždė Navickas prisiminė, kaip saugojo Landsbergį: pas jį prie durų miegodavom
DABAR RODOMA
Gero vakaro šou. „TV Pagalbos“ žvaigždė Navickas prisiminė, kaip saugojo Landsbergį: pas jį prie durų miegodavom
DABAR RODOMA
Lietuvis įsiuto: bejėgio vilkiko vairuotojo nelaimė policijai sukėlė juoką
DABAR RODOMA
Gerbėjai dalijasi įrašu ir sako, kad princas Harry – svajonių vyras
DABAR RODOMA
Išsitraukė kamerą, pamačius, ką išdarinėja lėktuvo keleivė – vos sulaikė juoką
DABAR RODOMA
Įrašas spaudžia širdį: šuns reakcija į veterinarą nepalieka abejingų
DABAR RODOMA
Visi mes žmonės. Meiželytė dėl darbo Seime neteko meilės: „Puikiai suprantu Grybauskaitę“
DABAR RODOMA
Gražuolės bandymas atkreipti sportininkų dėmesį virto sensacija – visai nesidrovėjo
DABAR RODOMA
Princas Williamas su žmona Kate vos sulaikė juoką po žurnalistų komentarų
DABAR RODOMA
Negalėjo nenufilmuoti: vaizdas danguje priminė baisiausią siaubo filmą
DABAR RODOMA
Tokio padaro žvejai dar nebuvo regėję: nesuprato, kas per mutantas
REKLAMA
REKLAMA
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
Į viršų