„Esame labai patenkinti tuo, ką nuveikėme 2012 metais. „Audi“ praėjusieji metai išties buvo geri. 2012 metais klientai įsigijo 279 naujus „Audi“ automobilius, o jų rinkos dalis padidėjo 0,2 proc. Planuodami 2012-ųjų pardavimus, kai krizė dar niekur toli nebuvo išėjusi, išsikėlėme palyginti ambicingus planus. Regis, net nepasiekiamus, tačiau dabar drąsiai galime tvirtinti – kuo aukštesnis tikslas, tuo geresnis rezultatas“, − pažymėjo „Audi“ ženklo vadovė Latvijoje Ilzė Grasė Kibildė.
Paklausiausi modeliai 2012 metais buvo ką tik pasirodę Q3, Q5 ir A6. A6 (80 aut.) ir dabar išlieka lyderiu, o antrą ir trečią vietas klientų favoritų sąraše užima Q5 (42 aut.), kuris jau užsitikrino stabilią poziciją Latvijos rinkoje, ir Q3 (43 aut).
„Sėkmės pagrindas – visų pirma mūsų platintojų entuziazmas, kuriems norime padėkoti ir aukštai įvertinti tai, ką jie nuveikė. Antra, žinoma, pats gaminys, kuriame dera keli komponentai –aukščiausia kokybė, inovacijos, rūpestis kliento saugumu ir komfortu. Negalima pamiršti ir puikaus bendradarbiavimo su „Audi“ gamintojais. Jų dėka galėjome startuoti pozicionuodami atskirų modelių grupių kainą iš naujo.
Kalbėdami apie ateitį neslepiame, jog mūsų ambicijos nesumenko, todėl ir 2013 metais mes taip pat planuojame augimą. Juolab, kad šiais metais pasirodys daug naujų, geidžiamų „Audi“ modelių, pavyzdžiui: S3, RS Q3, „A3 Limosine“, RS7“, − akcentavo Ilzė Grasė Kibildė.