"Akistatos" 68-ajame numeryje, straipsnyje "293 keleivių laukė mirtis", rašėme apie avariją patyrusį lėktuvą, kuriam šiaip ne taip pavyko nusileisti Azorų salose. "Jei ne lėktuvo ekipažo nepaprastas didvyriškumas ir šaltakraujiškumas, visi būtų žuvę", - toks buvo paskutinis straipsnio sakinys. Ruošdami šį straipsnį stebėjomės, kad informacijos agentūros nepateikė lėktuvo vado, kuris atliko tokį žygdarbį, pavardės. Pamažu aiškėja, kodėl. Grįžus į Kanadą, lėktuvo vadas Robertas Pičė žurnalistams kalbėjo: "Aš savęs nelaikau didvyriu. Man būtų daug geriau, kad taip nebūtų atsitikę". Pasirodo, patys pilotai kalti dėl avarijos. Sustojus dešinės pusės varikliui, ekipažas išsiaiškino, kad laukan ištekėjo kuras, ir priėmė klaidingą sprendimą: perpumpuoti dalį kuro iš kairės pusės. Įjungus siurblius, ir likusieji degalai per pažeistą vamzdyną ištekėjo į okeaną. Sustojo ir kairysis variklis, nors ir su vienu veikiančiu varikliu lėktuvas būtų sėkmingai baigęs skrydį. O dabar prisiėjo 200 tonų metalo gabalą net 18 minučių išlaikyti ore ir nusklęsti 160 kilometrų.
Ir dar - lainerio vadas Robertas Pičė tik pernai išėjo iš kalėjimo. Jis buvo nuteistas už narkotikų pervežimą.