• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kaip aptarnaujami banko klientai?

Nuolatinis laikraščio skaitytojas Juozas Stanulis iš Kaišiadorių rašo: "Mes su žmona iki 2004 metų gegužės mėnesio "Sodros" paskirtas pensijas atsiimdavome pašte. Vėliau sudarėme sutartį su "Nord" banko Kaišiadorių filialu, tačiau iki šiol nesuvokiame banko operacijų sistemos. Pirmiausia todėl, kad atėjus į banką pakanka kasininkei pasakyti, kiek nori iš savo sąskaitos pasiimti pinigų, pastaroji praneša, kiek pinigų liko, tačiau atsiimdami grynuosius negauname jokio kvito. Tokia darbo sistema mūsų netenkina, todėl norėtume sužinoti, ar bankas gali tvarkyti žmogaus indėlį neduodamas jo savininkui raštiškos pažymos apie sąskaitą, jos dydį ir t. t.?"

"Nord" banko Kaišiadorių filialo atstovė paaiškino, jog į banką atėję klientai aptarnaujami pateikę savo pasą ar asmens tapatybės kortelę bei kortelę su savo sąskaitos numeriu. Asmeniui pakanka pasakyti kasininkei, kiek pinigų jis nori pasiimti, tuomet kasininkė užpildo prašymą, kurį klientas pasirašo. Sąskaitos turėtojas gauna kasos išlaidų orderį, kuriame būna nurodyta paimama suma. Šio kvito pagrindu asmeniui išduodami grynieji pinigai. Asmeniškai klientui išduodamas kvitas tiktai tada, kai jis įneša grynuosius pinigus. Pasiimant pinigus joks kvitas neišrašomas. Be to, "Nord" banko atstovė patikino, jog kiekvieno mėnesio pabaigoje sąskaitos turėtojai gali nemokamai gauti išrašą, kuriame būtų aiškiai nurodyti per tą mėnesį į jo sąskaitą pervesti ar iš jos paimti pinigai.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų