Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
Nepykit, duonos valgytojai, kad netyčia pagedusių produktų į bandeles įmaišiau, juk žinot, kaip sunku visų skoniui įtikti, tad jei kas apsividuriavo ar išvis nusibaigė, tiek jau to, ne vien nuo receptų parašymo priklauso kepiniai- tad nuodykimės ir toliau, nes kažkas tik pabėdavos, pasiteisins iš autorių, bet juk pinigai turbūt išmesti, ir dar ko gero valstybės; tad lai gyvena š ir mene, ir bandelėse; tik kas galėtų paneigti, kad kiti kūrėjai, t.y. kepėjai, būtų iškepę puikų pyragą, bet ...VARGŠAS LANDSBERGIS NESUPRATO, KODĖL BUVO TAI IŠKEPTA. KAIP GERAI, KAD NORS KAŽKAS PASIDOMI, KODĖL IR KAS UŽMAIŠĖ TEŠLĄ, IR KOKIE TOS TEŠLOS INGREDIENTAI...
Tai lietuviu duona ryjantys skeltanagiai komentuoja cia rezisura , aktoriai knygos , kritikai. Ziurekime , realiai. filmas pastatytas sukompromituoti Lietuva, jos kariskius, ir parodyti lietuvos kariskius debilais ir nusikaltekiais. Ar Tutkus su Oleku buvo pakviesti i pirma perziura, paklauskit ju kaip vertina, juk cia apie juos
Viskas,ko Landsbergis nepaneige,yra Maskvos darbas ir KGB ranka.Taip daug lengviau atsirinti ir nereikia smegenu
dragui
Sutinku su beveik visom mintimis. Labiausiai kaltinti galima du dalykus: (1) kontrproduktyvų norą aprėpti labai skirtingas auditorijas, todėl plakant į vieną kūrinį labai skirtingus žanrus, kuriuos organiškai sujungti ir talento trūksta, ir patirties; (2) menką pastatymo biudžetą. Nesvarbu, kad jis beveik prisivijo "Gedimino 11" (kuris buvo kuriamas prieš septynis metus, kai tų pačių nominalių pinigų absoliuti vertė buvo daug didesnė) bet iki "Giminių" dar tolokai. O biudžetas yra labai daug kas... Tai ir aktoriai, kurie gali atsidėti vien šitam projektui, o ne priversti mokytis tekstą vos atbėgę iš spektaklio generalinės repeticijos, tai ir scenaristai, kurie gali susikoncetruoti į 20 ar 30 kartų keičiamą juodraštį, o ne dirbti šalia to kitus darbus, tai ir filmavimo lokacijų, rekvizitų, technikos gausa, tai ir išlaidos garso takeliui, montažui etc etc.
Žinoma, net ir atsižvelgiant į šias pastabas buvo galima padaryti geriau. Tačiau, garbės žodis, pačios didžiausios skylės visuomet pasidaro aiškios tada, kai darbas jau padarytas. Bandysime jas lopyti kurdami tęsinį. Bent jau scenarijaus trūkumus aiškiai matome. Aišku, kai pabaigsime tęsinį, tada įžiūrėsime kitus, naujus :) Gaila, kai išrankesnis žiūrovas tampa tarsi bandomuoju tokių klaidų triušiu, tačiau, vėlgi pasikartosiu, mažos rinkos sąlygomis nėra galimybės mokytis vien dirbant "stalčiui" ar "lentynai".
Sutinku su beveik visom mintimis. Labiausiai kaltinti galima du dalykus: (1) kontrproduktyvų norą aprėpti labai skirtingas auditorijas, todėl plakant į vieną kūrinį labai skirtingus žanrus, kuriuos organiškai sujungti ir talento trūksta, ir patirties; (2) menką pastatymo biudžetą. Nesvarbu, kad jis beveik prisivijo "Gedimino 11" (kuris buvo kuriamas prieš septynis metus, kai tų pačių nominalių pinigų absoliuti vertė buvo daug didesnė) bet iki "Giminių" dar tolokai. O biudžetas yra labai daug kas... Tai ir aktoriai, kurie gali atsidėti vien šitam projektui, o ne priversti mokytis tekstą vos atbėgę iš spektaklio generalinės repeticijos, tai ir scenaristai, kurie gali susikoncetruoti į 20 ar 30 kartų keičiamą juodraštį, o ne dirbti šalia to kitus darbus, tai ir filmavimo lokacijų, rekvizitų, technikos gausa, tai ir išlaidos garso takeliui, montažui etc etc.
Žinoma, net ir atsižvelgiant į šias pastabas buvo galima padaryti geriau. Tačiau, garbės žodis, pačios didžiausios skylės visuomet pasidaro aiškios tada, kai darbas jau padarytas. Bandysime jas lopyti kurdami tęsinį. Bent jau scenarijaus trūkumus aiškiai matome. Aišku, kai pabaigsime tęsinį, tada įžiūrėsime kitus, naujus :) Gaila, kai išrankesnis žiūrovas tampa tarsi bandomuoju tokių klaidų triušiu, tačiau, vėlgi pasikartosiu, mažos rinkos sąlygomis nėra galimybės mokytis vien dirbant "stalčiui" ar "lentynai".
sutikite, kad serialai yra audiovizualinio meno šaka, galima sakyti šiuo atveju propoganda, kuri turėjo būti balstoji, o išėjo - tikrai ne kokia. Gal pirmasis mano komentaras buvo ir greižtokas, bet serialas " garbės kuopa" neatitnka jokiems standartams, jo išžiūrėti neįmanoma, neklatinu scenaristų( V. Alenas yra pasakęs, kad galima sugadinti bet kokį scenarijų )nes neskaičiau scenarijaus., nekaltinu aktorių dėl neįtikinamos vaidybos, prasto operatoriaus darbo, dar prastesnio montažo, itin prastos režisūros. bet kiek žinau, pinigėlių buvo nepagailėta., ir šis serialas buvo kuriamas na tarkim padaryt tarnybą kariuomenėje patrauklią, bet šis serialas išėjo prastesnis netgi už rusų propogandinius serilaus. Aš laukiau šio serialo, bet nusivyliau juo kaip žiūrovas. O kas kaltas ? scenaristai, režisieriai ? kažkas vis vien kaltas. O knygos jūsų tikrai geros. Prie jų neprikibsi:)
LANDSBERGIS TEISUS. Saviraiškos laisvę - filmo darytojam ir filmo kritikam.
Filmas zemina lietuviu tauta ir Lietuvos kariuomene. Uz tokio sedevro paleidima turi atsuistatydinti du vyriausi karo vadai ir ministras. Rinkites autus Adamkau , Tutkau ir Oleke ir bukite laisvi , jus nesugebate pakelti Lietuvos kariuomenes, tik ja sumenkinot po Kronkaicio. Geda tiems vadams ATIA ISEIKIT KUO GREICIAU
Pritariu Profesoriui Landsbergiui, ir manau, kad jo pasvarstymai bei pastabos teisingos. Reikia tureti tautines savigarbos ir patriotizmo apginti savo salies istorija, ir tokiu budu neziureti pigiu ir buku serialu.
O serialo kurejams "runkeliska" oscara!
O serialo kurejams "runkeliska" oscara!
serialas ne koks. bet tamstos nekaltinu, isisvaizduoju kiek darbo ideta. na bet "za derzhavu obidno"- noretusi kokybisko lietuvisko karinio serialo. kad ziuret nebutu geda. o seip auditorija ne visi runkeliai ir suvalgyt pavirsutiniska produkta, ta galite ir prodiuseriui ta perduoti. Tskant nereikia jam apie visus pagal save sprest.
dragui
Ne "tą " garbės kuopos" beskonybę", o paprasčiausią principą - negalima spręsti apie siužetą mačius tik nuotrupą. Galima spręsti apie meninį lygį, apie pastatymo kokybę, scenarijaus trūkumus, charakterizacijos ydas ir t.t., tačiau spręsti apie istoriją nesusigaudžius kas joje vyksta (o ir kaip galima susigaudyti pamačius pusvalandį iš 720 minučių) yra įmanoma tik aiškiaregiams, ekstrasensams ar kokiems know-all.
Ačiū už užtarimą, tačiau nebūtina - oponento leksika leidžia per daug nesijaudinti dėl jo žeriamų įžeidimų :) Yra juk žmonių, kurie mano, kad svarbiausia yra suniekinti pašnekovą, tada ir disputas laimėtas :) O dėl knygų - ir joms galėčiau pažerti daug daugiau kritikos nei bet kuris skaitytojas, tačiau jose bent jau daugiau erdvės pasireikšti nei scenarijuje, kur esi saistomas biudžeto, filmavimo tempų, prodiuserio pageidavimų bei, nėra ko bijoti to žodžio, TV auditorijos skonio.
Jeigu čia besireiškiantiems komentatoriams niekad gyvenime nereikėjo eiti į kompromisą su savo nuostatomis ir požiūriais, ką gi, sveikinu, jums pasisekė daugiau nei man, ir aš jums geranoriškai pavydžiu. Man tai kai kol kas daugiau siekiamybė nei duotybė.
Ne "tą " garbės kuopos" beskonybę", o paprasčiausią principą - negalima spręsti apie siužetą mačius tik nuotrupą. Galima spręsti apie meninį lygį, apie pastatymo kokybę, scenarijaus trūkumus, charakterizacijos ydas ir t.t., tačiau spręsti apie istoriją nesusigaudžius kas joje vyksta (o ir kaip galima susigaudyti pamačius pusvalandį iš 720 minučių) yra įmanoma tik aiškiaregiams, ekstrasensams ar kokiems know-all.
Ačiū už užtarimą, tačiau nebūtina - oponento leksika leidžia per daug nesijaudinti dėl jo žeriamų įžeidimų :) Yra juk žmonių, kurie mano, kad svarbiausia yra suniekinti pašnekovą, tada ir disputas laimėtas :) O dėl knygų - ir joms galėčiau pažerti daug daugiau kritikos nei bet kuris skaitytojas, tačiau jose bent jau daugiau erdvės pasireikšti nei scenarijuje, kur esi saistomas biudžeto, filmavimo tempų, prodiuserio pageidavimų bei, nėra ko bijoti to žodžio, TV auditorijos skonio.
Jeigu čia besireiškiantiems komentatoriams niekad gyvenime nereikėjo eiti į kompromisą su savo nuostatomis ir požiūriais, ką gi, sveikinu, jums pasisekė daugiau nei man, ir aš jums geranoriškai pavydžiu. Man tai kai kol kas daugiau siekiamybė nei duotybė.
Atsakymas