REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Vaidotų skirstymo stotį, esanti netoli Vilniaus, po modernizacijos tao pirmąja automatizuota skirstymo stotimi Rytų Europoje. Darbus pagal AB „Lietuvos geležinkelių“ užsakymą atliko konsorciumas, vadovaujamas „Siemens“.

REKLAMA
REKLAMA

„Vaidotų skirstymo stotyje susikerta Baltijos regiono geležinkelio keliai. Dėl padidėjusių Rytų ir Vakarų šalių prekybos transporto srautų stotis pasiekė savo pralaidumo ribas. Iki šiol skirstomojo kalnelio pajėgumas siekė 1800 krovininių vagonų per parą, todėl stoties infrastruktūros modernizavimas buvo vienas pagrindinių uždavinių siekiant užtikrinti didesnį pralaidumą“, – teigia AB „Lietuvos geležinkeliai“ generalinis direktorius Stasys Dailydka.

REKLAMA

„Siemens“ vadovaujamas konsorciumas modernizavo ir išplėtė skirstymo įrangą – stoties pajėgumas buvo padidintas iki 3000 vagonų per parą.

Atliekant geležinkelio stoties modernizavimo darbus buvo rekonstruotas skirstymo kalnelis – po juo įrengta speciali geomembrana bei sudėtinga drenažo ir kolektorių sistema. Kalnelyje buvo sumontuotas 21 iešmas, įrengti 24 hidrauliniai stabdikliai, sudėtinga kabelių montavimo sistema.

REKLAMA
REKLAMA

Taip pat buvo sumontuota ir vagonų greičio, svorio ir gabaritų matavimo bei vėjo greičio ir krypties nustatymo įranga. Visą įrangą ir skirstymo kalnelį valdo „Siemens“ sukurta ir įdiegta mikroprocesorinė valdymo sistema „MSR32“, kuri pakeitė ankstesnę sistemą, veikusią relinės technologijos pagrindu. Modernizuojant stotį buvo įrengti keturi nauji atvykimo išvykimo keliai, dar keturi buvo prailginti iki 1050 metrų ilgio.

Vaidotų skirstymo stoties darbai buvo atliekami netrikdant stoties darbo, t. y. vykstant traukinių eismui.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų