Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
straipsnis tikrai geras, bet velgi ka kur reikalaujama is politiku atsakomybes uz nepadarytus darbus. To nereiktu daryti, nes puikiai suprantame, kad niekada politikai neprisiims atsakomybes uz nepadarytus ar blogai padarytus darbus.
mano manymu reikti kurti planus ateiciai, o ne ieskoti kaltu praeityje
mano manymu reikti kurti planus ateiciai, o ne ieskoti kaltu praeityje
galetu balsas ish Nacionalin vartotoju gyn lyga interviu paimti!
ACIU
aciu vartotoju lygai uz 2008-07-11 15:34:30 komentara, tikrai atsijungsime nuo silumos tinklu ir darysime dujini sildyma namuose, bus pigiau, o komentaras labai vertingas.
Kova Lietuvos teismuose: nuo nesąžiningų šilumos tiekimo kainų ginami Ukmergės vartotojai
2008 07 11
Vakar (2008 07 10) Vilniaus apygardos administraciniame teisme įvyko teismo posėdis,kuriame Nacionalinė dujų, elektros ir šilumos vartotojų gynimo lyga ginė Ukmergės vartotojus nuo nesąžiningų šilumos tiekimo kainų. Sprendimas byloje bus skelbiamas 2008 07 18 .
Nacionalinė dujų, elektros ir šilumos vartotojų gynimo lyga prašome TEISMO:
1. Kadangi yra pagrindas teigti, kad Valstybinės kainų ir energetikos kontrolės komisijos 2003m. liepos 8d. nutarimo Nr.03-43 ,,Centralizuotai tiekiamos šilumos ir karšto vandens kainų nustatymo metodikos“ 102 str. neatitinka LR Konstituciniam teisinės valstybės principui, LR Šilumos ūkio įstatymo 2 str. 2d., 30str.6d. ir teisiniam tikrumo, teisėtų lūkesčių principams ir ,, Centralizuotai tiekiamos šilumos ir karšto vandens kainų nustatymo metodikos“ 98 str. Todėl Prašome teismo sustabdyti bylos nagrinėjimą ir kreiptis į LR Vyriausiąjį administracinį teismą dėl norminio administracinio teisės akto normų atitikimo LR Konstitucijai ir LR Įstatymams (ABTĮ 111 str.,112str.)
2.Kadangi yra pagrindas teigti, kad Valstybinės kainų ir energetikos kontrolės komisijos 2003m. liepos 8d. nutarimo Nr.03-43 ,, Centralizuotai tiekiamos šilumos ir karšto vandens kainų nustatymo metodikos“ 101.1 str. redakcija neatitinka LR Konstituciniam teisinės valstybės principui, LR Šilumos ūkio įstatymo 2str. 1d., teisiniam proporcingumo principui ir,, Centralizuotai tiekiamos šilumos ir karšto vandens kainų nustatymo metodikos“ 42str.1d. , 42str. 2d., 42str.7d. Todėl Prašome teismo sustabdyti bylos nagrinėjimą ir kreiptis į LR Vyriausiąjį administracinį teismą dėl norminio administracinio teisės akto normų atitikimo LR Konstitucijai ir LR Įstatymams (ABTĮ 111 str.,112str.)
3. Kadangi Lietuvos Respublikos Valstybės Kontrolės medžiaga, pateikta LR Seimo Audito komitetui Valstybinio audito ataskaitą dėl ,,Šilumos ir karšto vandens kainų didėjimo pagrįstumo“ (Nr.VA-20-6P-6, pateikta su 2007 04 27 raštu Nr. S-(20-1.9.1)-591), yra nevieša, prašome teismo ją išsireikalauti iš Lietuvos Respublikos Valstybės Kontrolės.
3.Kadangi šilumos tiekimo įmonės, remiantis Komisijos 2003m. liepos 8d. nutarimo Nr.03-43 ,, Centralizuotai tiekiamos šilumos ir karšto vandens kainų nustatymo metodika, turi pateikti lenteles (rodiklių ir perskaičiavimo) nurodytas Metodikos prieduose, prašome iš Valstybinės kainų ir energetikos kontrolės komisijos išsireikalauti šiuos priedus.
Nacionalinė dujų, elektros ir šilumos vartotojų gynimo lyga reikalauja TEISMO:
1.Panaikinti, Valstybinė kainų ir energetikos kontrolės komisijos 2007 09 13 protokolinį sprendimą Nr. 02-35 , kaip prieštaraujantį Šilumos ūkio įstatymo 1str.2.1d., 2 str. 2d., 30str.6d. ir teisiniam tikrumo, teisėtų lūkesčių principams, Valstybinės kainų ir energetikos kontrolės komisijos 2003m. liepos 8d. nutarimo Nr.03-43,, Centralizuotai tiekiamos šilumos ir karšto vandens kainų nustatymo metodikos“ 98 str. ir įpareigoti Valstybinę kainų ir energetikos kontrolės komisiją priimti naują sprendimą, pašalinant pažeidimus dėl neteisėtai įtrauktos kompensuojamos dalies, atsiradusios dėl kuro pokyčių ataskaitiniame laikotarpyje .
2.Panaikinti Valstybinės kainų ir energetikos kontrolės komisijos 2007 09 13 protokolinį sprendimą Nr. 02-35, , kaip prieštaraujanti LR Konstituciniam teisinės valstybės principui, LR Šilumos ūkio įstatymo 2str. 1d., teisiniam proporcingumo principui , Valstybinės kainų ir energetikos kontrolės komisijos 2003m. liepos 8d. nutarimo Nr.03-43,, Centralizuotai tiekiamos šilumos ir karšto vandens kainų nustatymo metodikos“ 42str.1d. , 42str. 2d., 42str.7d. , LR Viešojo administravimo įstatymo 8 str.(nepagrįstas objektyviais duomenimis) ir įpareigoti Valstybinę kainų ir energetikos kontrolės komisiją priimti naują sprendimą, pašalinant pažeidimus dėl neteisėtai įtrauktos dalies, atsiradusios dėl šilumos realizacijos kiekio.
Nacionalinės dujų, elektros ir šilumos vartotojų gynimo lygos prezidentas
Kęstutis Grinius
2008 07 11
Vakar (2008 07 10) Vilniaus apygardos administraciniame teisme įvyko teismo posėdis,kuriame Nacionalinė dujų, elektros ir šilumos vartotojų gynimo lyga ginė Ukmergės vartotojus nuo nesąžiningų šilumos tiekimo kainų. Sprendimas byloje bus skelbiamas 2008 07 18 .
Nacionalinė dujų, elektros ir šilumos vartotojų gynimo lyga prašome TEISMO:
1. Kadangi yra pagrindas teigti, kad Valstybinės kainų ir energetikos kontrolės komisijos 2003m. liepos 8d. nutarimo Nr.03-43 ,,Centralizuotai tiekiamos šilumos ir karšto vandens kainų nustatymo metodikos“ 102 str. neatitinka LR Konstituciniam teisinės valstybės principui, LR Šilumos ūkio įstatymo 2 str. 2d., 30str.6d. ir teisiniam tikrumo, teisėtų lūkesčių principams ir ,, Centralizuotai tiekiamos šilumos ir karšto vandens kainų nustatymo metodikos“ 98 str. Todėl Prašome teismo sustabdyti bylos nagrinėjimą ir kreiptis į LR Vyriausiąjį administracinį teismą dėl norminio administracinio teisės akto normų atitikimo LR Konstitucijai ir LR Įstatymams (ABTĮ 111 str.,112str.)
2.Kadangi yra pagrindas teigti, kad Valstybinės kainų ir energetikos kontrolės komisijos 2003m. liepos 8d. nutarimo Nr.03-43 ,, Centralizuotai tiekiamos šilumos ir karšto vandens kainų nustatymo metodikos“ 101.1 str. redakcija neatitinka LR Konstituciniam teisinės valstybės principui, LR Šilumos ūkio įstatymo 2str. 1d., teisiniam proporcingumo principui ir,, Centralizuotai tiekiamos šilumos ir karšto vandens kainų nustatymo metodikos“ 42str.1d. , 42str. 2d., 42str.7d. Todėl Prašome teismo sustabdyti bylos nagrinėjimą ir kreiptis į LR Vyriausiąjį administracinį teismą dėl norminio administracinio teisės akto normų atitikimo LR Konstitucijai ir LR Įstatymams (ABTĮ 111 str.,112str.)
3. Kadangi Lietuvos Respublikos Valstybės Kontrolės medžiaga, pateikta LR Seimo Audito komitetui Valstybinio audito ataskaitą dėl ,,Šilumos ir karšto vandens kainų didėjimo pagrįstumo“ (Nr.VA-20-6P-6, pateikta su 2007 04 27 raštu Nr. S-(20-1.9.1)-591), yra nevieša, prašome teismo ją išsireikalauti iš Lietuvos Respublikos Valstybės Kontrolės.
3.Kadangi šilumos tiekimo įmonės, remiantis Komisijos 2003m. liepos 8d. nutarimo Nr.03-43 ,, Centralizuotai tiekiamos šilumos ir karšto vandens kainų nustatymo metodika, turi pateikti lenteles (rodiklių ir perskaičiavimo) nurodytas Metodikos prieduose, prašome iš Valstybinės kainų ir energetikos kontrolės komisijos išsireikalauti šiuos priedus.
Nacionalinė dujų, elektros ir šilumos vartotojų gynimo lyga reikalauja TEISMO:
1.Panaikinti, Valstybinė kainų ir energetikos kontrolės komisijos 2007 09 13 protokolinį sprendimą Nr. 02-35 , kaip prieštaraujantį Šilumos ūkio įstatymo 1str.2.1d., 2 str. 2d., 30str.6d. ir teisiniam tikrumo, teisėtų lūkesčių principams, Valstybinės kainų ir energetikos kontrolės komisijos 2003m. liepos 8d. nutarimo Nr.03-43,, Centralizuotai tiekiamos šilumos ir karšto vandens kainų nustatymo metodikos“ 98 str. ir įpareigoti Valstybinę kainų ir energetikos kontrolės komisiją priimti naują sprendimą, pašalinant pažeidimus dėl neteisėtai įtrauktos kompensuojamos dalies, atsiradusios dėl kuro pokyčių ataskaitiniame laikotarpyje .
2.Panaikinti Valstybinės kainų ir energetikos kontrolės komisijos 2007 09 13 protokolinį sprendimą Nr. 02-35, , kaip prieštaraujanti LR Konstituciniam teisinės valstybės principui, LR Šilumos ūkio įstatymo 2str. 1d., teisiniam proporcingumo principui , Valstybinės kainų ir energetikos kontrolės komisijos 2003m. liepos 8d. nutarimo Nr.03-43,, Centralizuotai tiekiamos šilumos ir karšto vandens kainų nustatymo metodikos“ 42str.1d. , 42str. 2d., 42str.7d. , LR Viešojo administravimo įstatymo 8 str.(nepagrįstas objektyviais duomenimis) ir įpareigoti Valstybinę kainų ir energetikos kontrolės komisiją priimti naują sprendimą, pašalinant pažeidimus dėl neteisėtai įtrauktos dalies, atsiradusios dėl šilumos realizacijos kiekio.
Nacionalinės dujų, elektros ir šilumos vartotojų gynimo lygos prezidentas
Kęstutis Grinius
Kam nuo energijos brangimo blogai - tiems, kas jokios įtakos neturi, pensininkams, gyventojams, eiliniams verslininkams ir visiems kitiems, neprieinantiems prie "otkato" .
Kas turi įtaka, tiems tik geriau. Degalų kainoje apie 70% sudaro mokesčiai, net ir nuo akcizo skaičiuojamas PVM. Koks durnius pjaus šaka, ant kurios sėdi? Ka jau kalbėti apie energetiku "klaną". Didesnė kaina, didesnė marža.
Artėja rinkimai, vėl prie lovio sulips tie patys.
Bėda ne tai, kad atsiranda vilkų ar liūtų. Kol bus avinų banda, bus ir kirpėjai.
Kas turi įtaka, tiems tik geriau. Degalų kainoje apie 70% sudaro mokesčiai, net ir nuo akcizo skaičiuojamas PVM. Koks durnius pjaus šaka, ant kurios sėdi? Ka jau kalbėti apie energetiku "klaną". Didesnė kaina, didesnė marža.
Artėja rinkimai, vėl prie lovio sulips tie patys.
Bėda ne tai, kad atsiranda vilkų ar liūtų. Kol bus avinų banda, bus ir kirpėjai.
Tunelio gale- balana.Vis tie rusai svoločiai kalti, nebeduoda dykai nieko, o pinigų tai nėra. Bėda.
Kol tu pradesi valdyti ta vandenili, kokie nors austrai ir toliau sekmingai naudos hidroenergija, sildysis anglimi ir medziu, ir tai nevarys ju i bankrota ir mineta vandenili prades vartoti gerokai anksciau nei musu ubagu salis, ciulpiama rusu.
apie tai, apie ka raso autorius reikia rasyti kasdien, o gal jau ir garsiai rekti.
Krize sen, krize ten, krize visur. Kai savoka pilnai nuvertinama tai kaip Spurga netiesioginiai pastebi, jos negali naudoti noredamas perteikti adekvacia informacija. Pagal definicija "krize" turetu but toks stovis kuris savaime priveda ir prie pasikeitimu. Jei to nera, ir krizes nera. Masinu Lietuvoje ir Europoje (nekalbant apie Kinija etc) daugeja, mobiliaku, to ir kito, visko tik daugeja. Kokia cia 'krize'??? Kai energetine "krize' tikrai bus pastebesime. Viena jos paseka bus kad Europoje pradesime ne uzdarineti Atomines jegaines, o jas statyti.
Taupyti energijos neprivers net krizė