Rašyti komentarą...
        
 
    Nuoroda nukopijuota
    × Pranešti klaidą                 
 
                                    Patikslinu: pinigai ne pakibo. Hansabankas juos gavo, ir 15 dienų palaikęs atmetė, t.y. grąžino į Paypal aptarnaujantį banką. Dabar Paypal rūpestis yra tuos atmestus pinigus surasti ir grąžinti į vartotojo Paypal sąskaitą.  
Hansabankas vienareikšmiškai yra kaltas šioje situacijoje, pridaręs savo vartotojams tiek bėdų.
 
  Hansabankas vienareikšmiškai yra kaltas šioje situacijoje, pridaręs savo vartotojams tiek bėdų.
                                    keista , kad tokiu problemu neturi SEB bankas , Ukio bankas , galu gale tokiu problemu nera Estijos Hansapank'e . Panasu , kad sias problemas savo iniciatyva sukure lietuvisko hansabanko valdytojai .  
                    
    
  
Tarp „Hansabanko“ ir „PayPal“ pakibo pinigai