Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Retas ir senas, itin geros būklės „Ferrari 225S" keliauja į Amelijos salose (Florida, JAV) esantį egzotiškų automobilių aukcioną. Kasmet šiuose aukcionuose vyksta parduodamų retro superautomobilių lenktynės. Neįprasta aukciono programa pritraukia krūvas potencialių pirkėjų, kuriems noras įsigyti parduodamą automobilį atsiranda žiūrint kaip jis važiuoja, o ne kaip jis stovi ant pjedestalo.
Tokiame aukcione šiemet varžysis 1952 metų „Ferrari 225 Sport Berlinetta". Tik du tokie modeliai buvo pagaminti naudojant itin inovatyvų „Tuboscocca" struktūros rėmą sukurtą legendinio sportinių automobilių meistro Karozelijaus Vignalio (Carrozzeria Vignale). Apskritai, pasaulyje buvo sukurti šeši „225S Competition Berlinetta" automobiliai. Už šį raudonąjį gražuolį tikimasi gauti apie 1,25 - 1,75 milijonų JAV dolerių.


„Ferrari 225" modelis sekė jau tradicijų suformuotų „166 MM" ir „212 Export" modelių sėkmės keliu. Minėtų modelių sėkmė lėmė tokių šedevrų kaip „GTO" ir „Testa Rossa" atsiradimą. „Ferrari 225" laimėjo kone visas automobilių lenktynes, kuriuose tik dalyvaudavo, net ir 52-ųjų Monako „Grand Prix". Daug prie pergalės prisidėjo specifinė automobilio pakaba. Veliau atvykus į JAV, šis „Ferrari" ir čia skynė pergalė po pergalės. Automobilis antras savo klasėje finišavo „Sebring" lenktynėse 1953 metais, nušluostydamas nosį savo konkurentui „Aston Martin" ir jo „DB3S" lenktynių automobiliui.


Dar kurį laiką JAV buvęs automobilis iškeliavo į Kubą, kur dalyvavo „Cuban Sports Car Grand Prix" varžybose, po kurių išėjo į užtarnautą poilsį 38-iems metams pas privatų automobilių kolekcionierių. 1974 metais automobilis buvo pilnai restauruotas, jam buvo sumontuotas galingesnis, naujas V formos 8 cilindrų „small block" variklis pasiskolintas iš „Chevy", vietoj senojo „250 GT" motoro. Laikui bėgant originalus variklis kažkur pradingo, tačiau veliau jis buvo rastas ir vėl atsidūrė automobilyje, gražindamas originalų stovį šiam gyvajam „Ferrari" istorijos eksponatui.



Retas ir senas, itin geros būklės „Ferrari 225S" keliauja į Amelijos salose (Florida, JAV) esantį egzotiškų automobilių aukcioną. Kasmet šiuose aukcionuose vyksta parduodamų retro superautomobilių lenktynės. Neįprasta aukciono programa pritraukia krūvas potencialių pirkėjų, kuriems noras įsigyti parduodamą automobilį atsiranda žiūrint kaip jis važiuoja, o ne kaip jis stovi ant pjedestalo.
Tokiame aukcione šiemet varžysis 1952 metų „Ferrari 225 Sport Berlinetta". Tik du tokie modeliai buvo pagaminti naudojant itin inovatyvų „Tuboscocca" struktūros rėmą sukurtą legendinio sportinių automobilių meistro Karozelijaus Vignalio (Carrozzeria Vignale). Apskritai, pasaulyje buvo sukurti šeši „225S Competition Berlinetta" automobiliai. Už šį raudonąjį gražuolį tikimasi gauti apie 1,25 - 1,75 milijonų JAV dolerių.


„Ferrari 225" modelis sekė jau tradicijų suformuotų „166 MM" ir „212 Export" modelių sėkmės keliu. Minėtų modelių sėkmė lėmė tokių šedevrų kaip „GTO" ir „Testa Rossa" atsiradimą. „Ferrari 225" laimėjo kone visas automobilių lenktynes, kuriuose tik dalyvaudavo, net ir 52-ųjų Monako „Grand Prix". Daug prie pergalės prisidėjo specifinė automobilio pakaba. Veliau atvykus į JAV, šis „Ferrari" ir čia skynė pergalė po pergalės. Automobilis antras savo klasėje finišavo „Sebring" lenktynėse 1953 metais, nušluostydamas nosį savo konkurentui „Aston Martin" ir jo „DB3S" lenktynių automobiliui.


Dar kurį laiką JAV buvęs automobilis iškeliavo į Kubą, kur dalyvavo „Cuban Sports Car Grand Prix" varžybose, po kurių išėjo į užtarnautą poilsį 38-iems metams pas privatų automobilių kolekcionierių. 1974 metais automobilis buvo pilnai restauruotas, jam buvo sumontuotas galingesnis, naujas V formos 8 cilindrų „small block" variklis pasiskolintas iš „Chevy", vietoj senojo „250 GT" motoro. Laikui bėgant originalus variklis kažkur pradingo, tačiau veliau jis buvo rastas ir vėl atsidūrė automobilyje, gražindamas originalų stovį šiam gyvajam „Ferrari" istorijos eksponatui.


