REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Gyventojai informaciją apie pradelstas skolas už bankines, lizingo, telekomunikacijų, smulkiųjų ir vartojimo kreditų, elektros tiekimo ir kitas paslaugas bei prekes gali gauti ir „Perlo“ terminaluose. Gyventojui sutrumpintoje kredito istorijoje pateikiamas skolų skaičius, suma ir kreditoriaus pavadinimas, su kuriuo vėluojama atsiskaityti.

Gyventojai informaciją apie pradelstas skolas už bankines, lizingo, telekomunikacijų, smulkiųjų ir vartojimo kreditų, elektros tiekimo ir kitas paslaugas bei prekes gali gauti ir „Perlo“ terminaluose. Gyventojui sutrumpintoje kredito istorijoje pateikiamas skolų skaičius, suma ir kreditoriaus pavadinimas, su kuriuo vėluojama atsiskaityti.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Nepadengta skola kredito istorijoje apriboja žmogaus finansines galimybes gauti visų rūšių kreditus, sudaryti telekomunikacijų, draudimo ir kitas sutartis. Išvardintų paslaugų teikėjai neretai įsikūrę prekybos centruose ir šalia jų. Todėl gyventojas, su kuriuo atsisakyta pasirašyti sutartį dėl skolos kitam kreditoriui, nuo šiol gali artimiausiame „Perlo“ terminale gauti duomenis, kam yra skolingas ir kiek, bei pasirūpinti jų padengimu. Be to, tai paskatins gyventojų, neturinčių interneto arba elektroninės bankininkystės, rūpinimąsi kredito istorija“, – teigia Andrius Bogdanovičius, kreditų biuro „Creditinfo“, kuriame formuojama kredito istorija, generalinis direktorius.

REKLAMA

„Perlo“ tinklą sudaro 2000 terminalų, kurie tolygiai išdėstyti visoje Lietuvos teritorijoje. Terminalą rasite kiekviename miestelyje ir didesnėje kaimo gyvenvietėje. Tinklas teikia paslaugas bankams, lizingo bendrovėms ir kitoms kredito įstaigoms – visiems, kas nori savo paslaugas priartinti prie gyventojų ir padaryti jas lengviau pasiekiamas“, – sako Dainius Kalinauskas, UAB „Perlo paslaugos“ direktorius.

Šalia mokesčių ir įmokų priėmimo, terminalai teikia pinigų išgryninimo ir įnešimo į banko sąskaitą paslaugas, pardavinėja penkių draudimo bendrovių draudimo polisus.

REKLAMA
REKLAMA

Gyventojai ataskaitą iš „Perlo“ terminalo gali gauti su asmens tapatybės kortele, pasu arba naujo pavyzdžio vairuotojo pažymėjimu.

Gyventojams pateikiama sutrumpintą kredito istorijos ataskaitos versiją, kurią sudaro aktyvios skolos. Išsamią kredito istorijos ataskaitą su asmeniniu kredito reitingu, padengtų skolų informacija, kreditorių domėjimusi asmens duomenimis bei verslo sąsajomis gyventojai gali gauti „Mano Creditinfo“ sistemoje internetu.

Asmeninė kredito istorija formuojama kiekvienam Lietuvos gyventojui nuo 18 metų amžiaus. Kredito istorija susideda iš dviejų dalių – finansinių įsipareigojimų ir mokėjimų istorijos. Finansiniai įsipareigojimai – tai įvairūs kreditai bankuose, kredito unijose, lizingo ar smulkiųjų kreditų bei vartojimo kreditų bendrovėse. Mokėjimų istorija – tai pradelsti mokėjimai už šiuos kreditus ir mokėjimai už kitas paslaugas (telekomunikacijų, elektros, komunalines, draudimo, kabelinės TV ir kiti).

Gera kredito istorija padeda gauti palankesnes sąlygas skolinantis būstui, studijoms, imant vartojimo paskolą, perkant išsimokėtinai (lizingu). Pavyzdžiui, mažesnes pakolų palūkanas, ilgesnį paskolos grąžinimo terminą, gali būti neprašoma papildomų garantijų, užstatų ir panašiai.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų