
Kaip šis FSO/Fiat 125p atsirado Tomo rankose? Senutis automobilis kadaise priklausė vaikino tėčiui, kuris vėliau jį atidavė ką tik teises išsilaikusiam Tomui. Ką jaunam vaikinui veikti su devintame dešimtmetyje pagamintu lenkišku Fiat'u? Parduoti? „drožti“? O galbūt patobulinti?
Nors vaikino tėtis priešinosi bet kokioms modifikacijoms, tačiau jaunimas anksčiau ar vėliau laimi ar ne?
Galima sakyti, jog orinės važiuoklės komplektą sudaro įvairiausių gamintojų komponentai. Pavyzdžiui, spyruoklės atkeliavo iš dėdės Petro garažo, amortizatoriai buvo pasiskolinti iš BMW E30.
Apskritai, visos šios modifikacijos ir patobulinimai vyrukui atsiėjo maždaug 5000 litų. Tai nėra labai didelė suma, nes į ją įeina įvairios kėbulo detalės, mašinos perdažymas, „naujo“ variklio įsigijimas ir pan.
Tai gali būti biudžetinis variantas norintiems išskirtinio ir stilingo automobilio.



