Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
La'Ferrari yra trečias hibridinis superautomobilis ir naujausias italų kūrinys. Kitaip negu Mclaren P1 ar Porsche 918 Spyder, naujasis Ferrari superautomobilis baterijų energiją ir elektrinio motoro privalumus stengiasi išnaudoti kitokiems tikslams.
Mclaren ir Porsche turi specialų režimą, kurį įjungus, automobilis gali važiuoti naudodamas tik baterijų energiją. Tuo tarpu Ferrari tokio režimo neturi. Visos baterijos ir elektrinis motoras yra vidaus degimo variklio pagalbininkai. Kiekvieną kartą nuspaudę akceleratorių, elektrinis motoras automobiliui padeda kuo greičiau įsibėgėti, o ne taupyti gamtą.
Ferrari norėdama pademonstruoti naująjį superautomobilį į pristatymą pakvietė keletą žurnalistų, kuriems buvo leista išbandyti La'Ferrari. Tad pasižiūrėkime ką AutoCar žurnalistas gali pasakyti apie naująjį Ferrari kūrinį.
La'Ferrari yra trečias hibridinis superautomobilis ir naujausias italų kūrinys. Kitaip negu Mclaren P1 ar Porsche 918 Spyder, naujasis Ferrari superautomobilis baterijų energiją ir elektrinio motoro privalumus stengiasi išnaudoti kitokiems tikslams.
Mclaren ir Porsche turi specialų režimą, kurį įjungus, automobilis gali važiuoti naudodamas tik baterijų energiją. Tuo tarpu Ferrari tokio režimo neturi. Visos baterijos ir elektrinis motoras yra vidaus degimo variklio pagalbininkai. Kiekvieną kartą nuspaudę akceleratorių, elektrinis motoras automobiliui padeda kuo greičiau įsibėgėti, o ne taupyti gamtą.
Ferrari norėdama pademonstruoti naująjį superautomobilį į pristatymą pakvietė keletą žurnalistų, kuriems buvo leista išbandyti La'Ferrari. Tad pasižiūrėkime ką AutoCar žurnalistas gali pasakyti apie naująjį Ferrari kūrinį.