TV3

Penktadienio rytas. Už lango giesmę traukiantys paukščiai ir virš horizonto kylanti saulė žadėjo nuostabią dieną. Ji buvo kiek kitokia nei įprasta: žadintuvo signalas sučirškė vėliau, o klasikinį darbo sijoną pakeitė patogūs laisvalaikio rūbai. Šiandien viskas kitaip nei eilinę darbo dieną, nes koridoriuje dailiai surikiuoti lagaminai bylojo apie tuoj prasidėsiančią kelionę.

Kelionė Ryga-Stokholmas-Ryga buvo suplanuota dar praėjusiais metais. Tada, kartu su drauge šventėme savo gimtadienius, ir nutarėme, kad kitais metais jie bus kiek kitokie – ant vandens! Taip ir įvyko! Kompanijon pasikvietusios būrį bičiulių, kruiziniu laivu „Isabelle“ leidomės į smagų, kupiną gerų emocijų ir įsimintinų akimirkų kruizą Baltijos jūra.

Netikėtumai ir nuotykiai prasidėjo dar nespėjus įsėsti į laivą. Tačiau nei namie paliktas vieno iš draugų lagaminas, nei pačiame Rygos centre pradėjęs gesti automobilis nuotaikos nesugadino. Į keltą, kuris bylojo apie šaunias trijų dienų atostogas, spėjome laiku.

Kelionė tikslo link buvo pašėlusiai smagi – šokėjų iš Brazilijos surengta vakaro programa, gyvos muzikos garsai, šokiai iki paryčių dovanojo šūsnį teigiamų emocijų. O iš ryto, vis labiau artėjant prie Stokholmo, akį traukė nuostabaus grožio Švedijos gamtovaizdis, kuriuo grožėjomės iš laivo denio.

Po 17 valandų kelionės, pagaliau pasiekėme uostą ir, laivui prisišvartavus prie kranto, leidomės į smagią ekskursiją po Stokholmą. Aplankėme karaliaus rūmus bei išoriniame jų kieme stebėjome gvardijos kavalerijos apsaugos keitimąsi, grožėjomės nuostabios architektūros pastatais sostinės senamiestyje. Didžiulį įspūdį paliko siauriausia Stokholmo gatvelė bei mažiausia, norus pildanti, skulptūra. Švedijos sostinė – miestas, kuris įkvepia, pakrauna teigiamos energijos ir į kurį norisi sugrįžti vėl... Po kupinos įspūdžių dienos Stokholme, grįžome atgal į keltą, kuris parplukdė į Rygą.

Nors kelionė buvo neilga, teigiamos emocijos ir trumpas atotrūkis nuo darbo suteikė malonių įspūdžių, dovanojo nepamirštamų akimirkų nuostabiajame Stokholme!