
„Komanda man net patikėjo automobilį kvalifikacijoje. Kita vertus, prieš Europos Le Mans serijos etapą Silverstone trasoje, aš pusdienį praleidau „IZone“ simuliatoriuje ir man tai padėjo jau nuo pirmų ratų būti greitu labai sudėtingoje trasoje. Esu tikras tik dėl vieno dalyko – tie kompiuterinių lenktynių dalyviai, kurie niekada nelenktyniavo tikrose lenktynėse, bet praleidžia daug laiko prie kompiuterio, visada yra greitesni už mus, realaus pasaulio lenktynininkus. Duodamas interviu Niurburgringo lenktynių komentatoriams buvau labai atviras – man trūksta išcentrinių jėgų, kad pajusčiau kaip valdyti automobilį. Nors vaizdas, vairo ir pedalų pojūčiai beveik 100% atitinka tikrą lenktyninį automobilį“, – sako lenktynininkas Gustas Grinbergas.
Kol visos pasaulio lenktynės sustabdytos, Gustas treniruojasi namuose. Jis sako, kad kai bus leista lenktyniauti, komandoms prireiks gerai fiziškai pasiruošusių pilotų. Tie, kurie neskirs tam dėmesio bus labai greitai išmesti iš rinkos. Porą ir daugiau valandų praleisti lenktyninio automobilio kokpite nėra lengva. Perkrovos ir temperatūra labai didelės, todėl tinkamas pasiruošimas būtinas. Lietuvis yra pasiruošęs ir tikisi tęsti lenktynių sezoną, juo labiau, kad jau gavo kvietimus iš pirmaujančių Europos Le Mans Serijos (LMP2 ir LMP3), IMSA (Audi GT3), NASCAR komandų.



